פרטנר ופלאפון ישווקו את ה-iPhone ללא לוגו מפעיל

במהלך המשא-ומתן של אפל עם המפעילות הישראליות, נקבע כי החברות לא יוכלו לפתוח את אריזת המכשיר, ולכן לא יוכלו להדביק עליו את הלוגו הנוצץ שלהן

ה-iPhone של אפל יהיה הטלפון הראשון בישראל שיימכר ללא לוגו של המפעילה בה הוא משווק.

חברות הסלולר נוהגות להדביק על הטלפונים שהן משווקות את הלוגו שלהן, כאשר בדרך-כלל הוא ממוקם במקום אסטרטגי מאוד מבחינתן ופחות אטרקטיבי ללקוח (למשל, בחזית המכשיר).

הלקוחות וגם היבואניות לא אוהבים זאת, אולם עד היום, מלבד ניסיון אחד, אף אחד לא ניסה לשנות את הסטטוס-קוו הזה.

במהלך המשא-ומתן של אפל עם המפעילות הישראליות, נקבע כי החברות לא יוכלו לפתוח את אריזת המכשיר, ולכן לא יוכלו להדביק עליו את הלוגו הנוצץ שלהן. המפעילות הסכימו לדבר, למרות שכך המכשיר לא יהיה מזוהה תדמיתית איתן אלא רק עם אפל, שאינה מוכנה שגורמים נוספים יזכו ל"אבק הכוכבים" של המכשיר הנחשק.

חשוב לציין כי גם בעולם מפעילות הסלולר אינן רשאיות למכור את ה-iPhone עם הלוגו שלהן.

אין זו הפעם הראשונה שמפעילת סלולר בארץ מסכימה להזיז את האגו שלה הצידה כאשר ברצונה למכור מכשיר נחשק. לפני מספר חודשים פלאפון ניהלה משא-ומתן עם החברות LG ופראדה לשיווק הטלפון היוקרתי שלהן. בית האופנה האיטלקי הכתיב כבר בתחילת המשא-ומתן לפלאפון כי המכשיר של פראדה נמכר רק עם הלוגו שלו ולא עם אף לוגו אחר. פלאפון הסכימה לתנאים אלה, אבל לבסוף המכשיר לא יצא בישראל משיקולים אחרים.

iDigital, פלאפון ופרטנר, סירבו להגיב לידיעה.