דורי שדמון מסיים את תפקידו כיו"ר קבוצת TNS ישראל

זאת אחרי 26 שנה בקבוצת מחקרי השיווק והמדיה אותה ייסד ■ לאחר העברת מלוא המניות בקבוצה ל-TNS העולמית, שדמון יפרוש מהניהול השוטף אך ימשיך לייעץ לקבוצה בתחומים נבחרים

דורי שדמון, מייסד קבוצת מחקרי השיווק והמדיה TNS ישראל, יסיים היום (ב') את תפקידו כיו"ר הקבוצה, לאחר 26 שנה.

שדמון ימונה לנשיא כבוד של הקבוצה, יפרוש מהניהול השוטף וימשיך לייעץ לקבוצה בתחומים נבחרים. המהלך הוא במסגרת הסכם מכירות המניות, שאיפשר לשדמון למכור את כל מניותיו ולפרוש מהתפקיד.

קבוצת TNS ישראל כוללת בתוכה מספר חברות מובילות בענף, ביניהן TNS טלסקר (מחקרי שיווק וסקרים פוליטיים), TNS טלגאל (מודדת הרייטינג ו- TGI במדיה), TNS מט"ר (מחקר סנסורי בפיתוח מוצרים חדשים) ו-TNS מוניטור (מחקרי שיווק מתמחים).

ב-2008 הסתכם היקף המכירות של הקבוצה בלמעלה מ-40 מיליון שקל, המהווים לדברי שדמון כרבע מסך כל שוק מחקרי השיווק והמדיה בישראל.

קבוצת TNS ישראל, הנמצאת כיום בבעלות מלאה של TNS העולמית, תתנהל מעתה בשתי זרועות ארגוניות, כאשר בראשות זרוע מחקרי השיווק והסקרים הפוליטיים (חברות טלסקר, מט"ר ומוניטור) תעמוד המנכ"ל חנה גוטליב, ובראשות זרוע המחקרים הסינדיקטיביים (טלגאל ו-TGI) יעמוד המנכ"ל איתן כסיף.

שדמון מסר בתגובה: "אני מסכם תקופה מרתקת של כחצי יובל שבה צמחה הקבוצה שלנו, יחד עם ענף המחקר והסקרים בישראל בכלל, למימדים שאינם נופלים מהמקובל בעולם המערבי. היה לי הכבוד לייסד את חברת טלסקר בראשית שנות ה-80 של המאה הקודמת, שהיתה חלוצה בישראל בתחום הסקרים הטלפוניים, והתפתחה עם הזמן לקבוצת TNS ישראל - גוף המחקר הגדול בישראל בענף מחקרי השיווק והמדיה".