פלאפון תשיק את הגוגלפון הראשון בארץ - ה-Magic

הטלפון של HTC פועל על גבי מערכת ההפעלה של גוגל - האנדרואיד ■ מלבד ה-iPhone, שעל השקתו הודיעה לפני מספר שבועות, וה-Magic, פלאפון תשיק גם את מכשיר ה-Pre של פאלם וככל הנראה גם את נוקיה N97

רק מספר שבועות לאחר ההכרזה על השקת ה-iPhone של אפל מחשבים , פלאפון מודיעה על כוונתה להשיק בשבועות הקרובים את מכשיר הגוגלפון של HTC. דגם ה-Magic פועל על-גבי מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד, והוא צפוי להיות הטלפון הראשון בארץ שיגיע עם מערכת ההפעלה הזו לצרכנים הישראליים.

לדברי ניר שטרן, המשנה למנכ"ל פלאפון, "אנו גאים להשיק גם את האנדרואיד ראשונים בישראל. האנדרואיד היא אחת ממערכות ההפעלה המסקרנות בעולם, ו-HTC היא מובילה עולמית ובעלת הניסיון הרב ביותר במערכות הפעלה אלה. אנו מאמינים כי המוניטין של HTC יאפשר לנו להשיק את המכשיר הטוב ביותר המגיע עם מערכת הפעלה זו".

מלבד ה-iPhone וה-Magic, פלאפון תשיק גם את ה-Pre של פאלם וככל הנראה גם את נוקיה N97, כך שהיא תחזיק בקטלוג את כל המכשירים המעניינים ביותר שצריכים לצאת בעולם בשבועות הקרובים.

פלאפון אנדרואיד HTC



ה-Magic הוא גם המכשיר הראשון שיוצא מבית ניופאן טלקום לאחר עזיבת המנכ"ל הקודם עומרי כהן וכניסתו של אלון לביא.

לדברי לביא, מנכ"ל ניופאן טלקום יבואנית HTC, "אנו מברכים על החלטה של פלאפון להשיק את ה-Magic לראשונה בישראל, שכן האנדוראיד היא אחת ממערכות ההפעלה המתקדמות והחדשניות בעולם. HTC מיבאה עמה ניסיון רחב היקף במערכת הפעלה זו, ואנו מאמינים כי מכשיר ה-Magic יוביל את שוק מכשירי האנדרואיד בישראל".

כאמור, HTC עתידה להיות הראשונה שתשיק גוגלפון בארץ, כאשר היא נמצאת בתחרות מול חברת סמסונג, שצפויה גם היא להשיק טלפון הפועל על גבי מערכת ההפעלה של גוגל. שתי היבואניות המקומיות בחרו לפתח גירסה עברית בצורה עצמאית - ולא להשתמש בגיור של גוגל שמתעכב כבר זמן רב.