קרן רוהן שוקלת לצאת מהמירוץ לרכישת השליטה בפרטנר

המשקיעים חוששים מרמות המחירים של פרטנר ■ קרן רוהן היתה אמורה להיות חלק מקבוצה שגיבשה קרן פימי בראשות ישי דוידי יחד עם חברת הביטוח מגדל ■ פימי ממשיכה במירוץ לרכישת פרטנר ללא קשר לרוהן

האם המחירים שדורשת האצ'יסון תמורת אחזקותיה בחברת פרטנר גבוהים מדי? ל"גלובס" נודע כי קרן ההשקעות רוהן, שהיתה אחת מהקרנות שגילו עניין בפרטנר, שוקלת לפרוש מהמירוץ.

רוהן היתה אמורה להיות חלק מקבוצה שגיבשה קרן פימי בראשות ישי דוידי, ביחד עם מגדל , והקרן ככל הנראה קרובה לצאת מהמשחק. בכל מקרה פימי ממשיכה במירוץ לרכישת פרטנר ללא קשר לרוהן.

כפי שפורסם ב"גלובס", הקבוצות שמגלות עניין בפרטנר צפויות "להתערבב", כלומר יחולו שינויים בין ההצעות הראשוניות שהוגשו לבין ההצעות הסופיות.

ההערכה היא כי הפרישה הצפויה של קרן רוהן מהמירוץ על פרטנר משקפת חוסר שביעות-רצון סביב המחירים שדורשת האצ'יסון, וככל הנראה ההשקעה הופכת להיות לא מתאימה לה כקרן השקעות שצריכה לראות תשואה מסוימת על ההשקעה שלה בתום זמן סביר.

בימים אלה כל הקבוצות שמגלות עניין בהשקעה בפרטנר (אלוביץ, אילן בן-דב ופימי) נכנסות לחדר המידע ועורכות את בדיקות הנאותות שלהן לחברה, תוך כדי שהן מקבלות סקירות פרטניות מדוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, ומיתר הסמנכ"לים הרלוונטיים על מצבה של החברה.

מניית פרטנר נסקה בעקבות הכוונות למכירת החברה לרמה של 18 דולר למניה, והסיכוי שהחברה תימכר ברמות אלה היא קלושה. גם ברמות יותר נמוכות של 15-16 דולר למניה קיים סיכון גדול מאד, וההערכה היא שאם יש מישהו שמוכן לקנות את החברה ברמות האלה - הוא כנראה רק אחד הגופים שנתפסים כאסטרטגיים.

הדעה של מרבית הקרנות הפרטיות והמשקיעים הפיננסיים היא שהשקעה בפרטנר ברמות מחיר השוק איננה מתאימה להן מבחינת אופי ההשקעות שהן מחפשות, ולכן צפויים שינויים נוספים עד לסוף התהליך.

פרטנר