רצח מחריד במושב בצרה: אב חנק למוות את בתו בת ה-3

אסף גולדרינגחנק למוות את בתו נועה ואז חתך לעצמו את הוורידים ובלע כדורים ■ אביו של החשוד הזעיק את המשטרה ואת מד"א, שפינו את האב לביה"ח ■ ההורים בהליכי גירושין; החשד: האב חשש שהאם, שחזרה בתשובה, תיקח את הילדה ■ המשטרה: "זה מחזיר אותנו לרצח רוז"

מה גורם לאב לחנוק למוות את בתו התינוקת? פעוטה כבת 3 נמצאה הבוקר ללא רוח חיים בבית בבצרה, לאחר שעל פי החשד אביה חנק אותה למוות, וניסה להתאבד כשחתך לעצמו את הוורידים ובלע כמות גדולה של כדורים. שמו של האב: אסף גולדרינג, כבן 30 מבצרה, הנרצחת - נועה גולדרינג בת ה-3.

האב הועבר במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. צוותי מד"א שהגיעו למקום וקבעו את מותה של הילדה הודו כי מזמן לא נתקלו בזירת רצח כה מזעזעת, ואמרו: "מדובר במחזה קשה במיוחד".

בסביבות השעה 10:30 הבוקר התקבל דיווח ראשוני במשטרה ובמד"א ירקון מסבה של הילדה ואביו של החשוד, שעמד מחוץ לבית במושב בצרה וצילצל בדלת ללא מענה, מה שעורר את חשדו. צוות מד"א והשוטרים שהגיעו למקום פרצו את דלת הכניסה לבית, שם בחדר השינה מצאו את הפעוטה, בת שלוש וחצי מחוסרת הכרה ונשימה וסימני חניקה על צווארה.

"זה מזכיר לנו את סיפור רוז"

אביה של הילדה, כבן 30, נמצא שוכב לידה כשהורידים בזרועותיו חתוכים, והכרתו מעורפלת ומטושטשת לאחר שלטענתו נטל כדורים רבים. הצוות הרפואי במקום ניסה לבצע החייאה בפעוטה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. בנוסף הוענק טיפול רפואי ראשוני לאב. הוא הועבר במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

בבית החולים הודה האב בחקירה הראשונית כי חנק את בתו הקטנה למוות וניסה לשים קץ לחייו. האב ואמה של הילדה החלו בהליכי גירושין לפני כשבועיים, אחרי שהאם התקרבה לדת וחזרה בתשובה. החשד המרכזי בשלב זה הוא שהאב חשש שאשתו תיקח ממנו את המשמורת על הילדה, ולכן רצח אותה וניסה להתאבד.

"זה מחזיר אותנו לרוז", אמר לחדשות 2 באינטרנט מפקד מחוז מרכז ניצב ניסים מור, שהגיע לזירה. "ילדה קטנה יפיפיה שנרצחת על ידי אביה", הוסיף ניצב מור, "אני מניח שברגע שנחקור את האב בצורה מסודרת, יתבהרו יותר פרטים לגבי הסיבה מדוע ביצע את הרצח".

"איש משפחה מקסים"

השכנים של המשפחה מספרים כי מדובר באיש משפחה מקסים שנהג לטפל בילדה בצורה מעוררת השתאות. ד', אחת הנשים מהמושב אמרה לחדשות 2 באינטרנט: "הוא לקוח שלי, הייתי רואה אותו הרבה עם הילדה, אני לא יכולה להאמין שזה מה שקורה. כנראה שכולנו אנשים מקסימים אך כנראה שלכל אחד בתוך הבית שלו יש את החבילה שלו".

הנסיבות שהובילו לאירוע עדיין נחקרות, וחקירת המקרה הועברה לימ"מ מרכז. כוחות מז"פ נמצאים בזירת האירוע וממשיכים לאסוף פרטים על המקרה