הושק רשמית: מלון הבוטיק הראשון מרשת לאונרדו שבבעלות פתאל

המלון הוקם ברמת החי"ל בהשקעה של 130 מיליון שקל ■ המלון כולל 167 חדרים, מהם 17 סוויטות ומיועד בעיקר לאנשי עסקים מישראל ומחו"ל המגיעים למרכזי ההיי-טק הסמוכים לו

מלון הבוטיק הראשון מרשת לאונרדו שבבעלות פתאל, שהוקם ברמת החי"ל בהשקעה של 130 מיליון שקל הושק היום (ג) רשמית.

המלון, שעיצוב הפנים שלו הופקד בידי ליאורה עופר ומשה קסטיאל כולל 167 חדרים, מהם 17 סוויטות ומיועד בעיקר לאנשי עסקים מישראל ומחו"ל המגיעים למרכזי ההיי-טק הסמוכים לו.

המלון הוקם במבנה שהיה בעבר בניין שאכלס משרדי היי-טק ועבר בשנתיים האחרונות שיפוץ מסיבי לצורך הפיכתו למלון בוטיק.

עם חנוכת המלון אמר בעלי הרשת דוד פתאל כי המלון החדש הוא חלק ממגמה עולמית של פתיחת מלונות בוטיק דווקא במרכזי עסקים. "חיפשנו אתר מיוחד להקמת מלון בת"א ובחרנו את רמת החי"ל. רצועת החוף מלאה בבתי מלון ודווקא למיקום שלנו יש יתרון עבור קהלים מסויימים".

פתאל גילה כי התכנון המקורי היה להקצות שליש מהמבנה לטובת משרדים ובשאר להפעיל את המלון. "עשינו סקרים שהראו כי יהיה נכון יותר להשתמש בכל המבנה כמלון". לשאלה האם הקמת בית החולים אסותא הסמוך היוותה שיקול בעת בחירת המקום, השיב: "התחלנו בתכנון הרבה לפני שידענו שאסותא ימוקם בקרבת מקום, וכעת זה הבונוס שלנו".

על הצד הגסטרונומי במלון החדש הופקד איתן מזרחי שהיה עד לפני מספר חודשים השף הראשי של מלונות אפריקה ישראל. לדברי פתאל המסעדה במלון אמורה לענות על המחסור הקיים באזור רמת החיי"ל במסעדות כשרות. "באזור יש עשרות מסעדות מעולות אבל מעט מאוד בחירה במזון איכותי וכשר. אנחנו הקמנו כאן מסעדה כשרה ויוקרתית שתשרת מלבד אורחי המלון גם את העובדים במתחמים הסמוכים".

המותג לאונרדו הוקם לפני כשנתיים על ידי דוד פתאל. הרשת כוללת כיום 32 מלונות בגרמניה, בלגיה ושוויץ, לאור הרחבת פעילותה של רשת פתאל הוחלט להחדיר את המותג גם לישראל.

לאחרונה רכשה רשת פתאל את חברת אזורים תיירות במסגרתה יועברו 12 מלונות שרתון, אקור ומוריה יועברו לניהולה, בכך תהפוך פתאל לחברת המלונאות הגדולה בישראל עם 30 מלונות בפריסה הארצית.