קרוקר מעבירה את תקציב הפרסום לאליקים-הרמן&נהרדעא

היקף התקציב של חברת האופנה מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה

חברת קרוקר מעבירה את תקציב הפרסום שלה לאליקים-הרמן&נהרדעא. התקציב מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה.

החברה ביצעה בשנים האחרונות מספר לא מבוטל של שינויים במערך הפרסום שלה, הן בכל הקשור למשרדי פרסום והן בתקציבי יחסי הציבור.

בעבר טופל תקציב הפרסום של קרוקר במשרד 100% בורוש, אך עם התפרקותו עברה החברה לטפל באופן עצמאי בפרסום, תוך שהיא נעזרת בשירותי פרילנסרים חיצוניים. במסגרת זאת אף צילמה החברה קמפיין שיועד לשידור בטלוויזיה, בו נראה סניטר המנקה גופות בחדר מתים כשהוא מנסה להוריד לבחורה מתה את מכנסי הג'ינס של קרוקר - וכתוצאה מכך היא מתעוררת. הרשות השנייה פסלה את הסרטון בטענה כי הוא פוגע ברגשות הציבור.

בהמשך נערך מכרז על התקציב, בו זכה אריאלי. משם שוב חזרה החברה לטיפול עצמאי בתקציב, אחר כך קיבל אותו לשנתיים ענבר-מרחב-שקד. אז הוחלט על הפסקת ההתקשרות גם עם ענבר-מרחב-שקד, ותקציב רכש המדיה הועבר לקראט מדיה ואן - שגם איתה הופסקה כעת ההתקשרות - ותקציב הקריאייטיב עבר למשרד ניו-מדיה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי תקציב קרוקר ב-2007 עמד על כ-516 אלף דולר במחירי מחירון. ב-2008 עמד התקציב על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.