יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, פורש מתפקידו

על-פי הערכות, עשהאל החליט לפרוש לאחר שהבין כי תפקיד מנכ"ל הרשת אינו עומד להתפנות בקרוב ■ הוא יסיים את תפקידו בסוף השנה נוכחית, וככל הנראה לא ימונה לו מחליף

אחרי 3.5 שנים בתפקיד הודיע במפתיע המשנה למנכ"ל סופר-פארם, יאיר עשהאל, על סיום תפקידו. ההערכות בשוק הן כי עשהאל החליט לפרוש מהתפקיד לאחר שהבין כי תפקיד מנכ"ל הרשת לא עומד להתפנות בקרוב.

עשהאל יסיים את תפקידו בסוף השנה נוכחית. ככל הנראה, לא ימונה לעשהאל מחליף, ותפקיד המשנה למנכ"ל יבוטל.

מנכ"ל הרשת, ליאור רייטבלט, מכהן בתפקידו מזה כ-15 שנה, אך כאמור בניגוד להערכות קודמות בשוק, הוא אינו צפוי לפרוש בקרוב מהתפקיד.

בראיון ל"גלובס" שפורסם בשנה שעברה, כאשר נשאל עשהאל האם נראה אותו בעתיד בתפקיד מנכ"ל סופר-פארם - הוא ענה כי "זמן לכל ועת לכל חפץ. ימים יגידו".

עשהאל הצטרף לסופר-פארם בשנת 2001 בתפקיד סמנכ"ל השיווק והסחר של הרשת, ולפני כ-3 שנים מונה למשנה למנכ"ל. בעבר עבד בקבוצת שטראוס, שם ניהל במשך 9 שנים את סניפי ההפצה של החברה ושימש כמנהל הפיתוח העסקי הבינלאומי של החברה. לאחר מכן, כיהן כמנכ"ל רשת "טויס אר אס", והוביל את מיזוג הרשת עם רשת "היפרטוי" המקומית.

עשהאל נחשב לקמעונאי מקצועי מהשורה הראשונה, והוא אחד הבולטים בתחומו בשוק. הוא מזוהה עם התפתחות הרשת בשנים האחרונות, והוביל מהלכים בולטים כמו פיתוח המותג הפרטי "לייף", הקמת רשת חנויות אופטיקה בתוך הסניפים, שינוי השפה התקשורתית וייסוד אירועים חוץ-רשתיים.