בריינסווי תתחיל בניסוי חדש בארה"ב - המניה מזנקת ב-5%

החברה תבדוק את המכשיר הרפואי שפיתחה גם על בוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, במקביל לניסויים שהיא מבצעת על מכורים לקוקאין, אנשים הסובלים מהשמנת יתר ועוד

חברת בריינסוויי , שפיתחה מכשיר לגירוי חשמלי בעומק המוח לפתרון של מחלות פסיכיאטריות ונוירולוגיות, ממשיכה לירות לכל הכיוונים ומודיעה היום על הסכם עליו חתמה עם בית חולים בלוס אנג'לס לביצוע ניסוי קליני בבוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז (ADD). לא מדובר אמנם בהסכם המניה לחברה מזומנים, אך הדבר לא מונע מהמשקיעים בבורסה לשלוח את מנייתה לעלייה של כ-5%.

ההסכם עליו חתמה בריינסווי הוא עם בית החולים Veterans Administration Medical Center, והניסוי יתבצע על מכשיר ה-DEEP TMS של החברה. הניסוי ימומן במשותף על ידי החברה ובית החולים, כאשר בריינסווי תשקיע בו כ-20 אלף דולר. 20 נבדקים ישתתפו בניסוי.

"ניסוי זה הינו חלק מאסטרטגית החברה לבצע ניסויים קליניים בבני אדם כדי לבחון יעילות מכשור החברה לטיפול במחלות שונות, פרט לדיכאון ובכלל זה גם אלצהיימר, גמילה משימוש בקנביס, גמילה משימוש בקוקאין, פרקינסון ומחלות אחרות", נמסר בהודעת בריינסווי.

אם כן, בריינסווי מנהלת מספר ניסויים קליניים במקביל על מנת לבדוק את יעילות המכשיר שלה. באפריל האחרון הודיעה החברה כי היא תבחן את ה-DEEP TMS על מכורים לקוקאין, בניסוי שייערך במוסד הלאומי לגמילה בארה"ב - National Institute on Drug Abuse. פרט לכך, החברה מנסה לבדוק את יעילות המכשיר שלה גם על אנשים הסובלים מהשמנת יתר.