פסגות לסקורפיו: הימנעו מהסדר עם הפועלים ללא אישורנו

לסקורפיו, שהיא זרוע הנדל"ן של איש העסקים בני שטיינמץ, יש חוב של 100 מיליון דולר לבנק הפועלים, ובדו"חותיה הכספיים האחרונים היא הודיעה כי היא מקיימת מגעים עם הבנקים לפריסת החוב ל-3 שנים

בית ההשקעות פסגות מתריע בפני חברת הנדל"ן סקורפיו שלא להגיע להסדר חוב עם בנק הפועלים ללא אישורם של מחזיקי האג"ח. פסגות, המחזיקה בכ-5% מאיגרות החוב של סקורפיו , שלחה בסוף השבוע מכתב למנכ"ל החברה, שמעון מנחם, ובו הזהירה את החברה שלא לחרוג מתנאי שטר הנאמנות של האג"ח, ולא לשפר את מצבה מול נושים אחרים על חשבון מחזיקי האג"ח, שהיקפן עומד על כחצי מיליארד שקל.

"לאור מצבה הפיננסי הרעוע של החברה והספק הרב באשר ליכולתה לעמוד בהתחייבויותיה הקרובות, הרי שכל ניסיון להטיב עם מי מנושיה, ובמיוחד עם הבנק, עלול להתגלות כהעדפת נושים אסורה", כותבים עורכי הדין גיל אורן ושי רייכר ממשרד יגאל ארנון, המייצגים את פסגות.

לסקופריו, שהיא זרוע הנדל"ן של איש העסקים בני שטיינמץ, יש חוב של 100 מיליון דולר לבנק הפועלים, ובדו"חותיה הכספיים האחרונים היא הודיעה כי היא מקיימת מגעים עם הבנקים לפריסת החוב ל-3 שנים.

מסקורפיו נמסר בתגובה: "במשרדי סקורפיו נדל"ן לא התקבל כל מכתב מטעמה של פסגות. לנו לא ידוע על כל בעיה שיש למשקיע מוסדי בנוגע לניהול חשבון סקורפיו בבנק". *