החינמון "ישראל היום" יפיץ מהדורת יום שישי אחרי החגים

מדובר באיחור של שנה לתוכנית ההפצה המקורית ■ אהרון לפידות יערוך את מגזין סוף השבוע, וגונן גינת יערוך את המוסף הפוליטי

באיחור של כשנה מהתכנון הראשוני, הודיע היום (ב') החינמון "ישראל היום", שבבעלות המיליארדר שלדון אדלסון, על השקתה של מהדורת סוף שבוע. הגיליון הראשון של מהדורת שישי ייצא בתום תקופת החגים. לשם כך, העיתון מינה עורכים לשני המוספים החדשים שייכללו במהדורה: אהרון לפידות יערוך את מגזין סוף השבוע וגונן גינת יערוך את המוסף הפוליטי.

יחד עם המוספים החדשים יופץ העיתון במתכונת מלאה ויכלול חדשות, מוספים, ספורט, תרבות, בידור ופנאי. כבר לפני מספר חודשים, בתום תקופת החגים של 2009, אמורה הייתה לצאת מהדורת סוף שבוע של "ישראל היום", אולם משיקולים כאלה ואחרים המהלך נדחה. עתה, עם התאוששותו האישית של אדלסון מהמשבר הכלכלי העולמי, כמו גם המשך התחזקותו של "ישראל היום", הוחלט כאמור להכריז באופן רשמי על הוצאת מהדורת סוף שבוע לעיתון המחולק חינם.

מ"ישראל היום" נמסר כי אחרי שנתיים להופעת העיתון היומי והתחזקותו בחשיפה הוחלט על הוצאת מהדורת סוף השבוע. לקראת הוצאת מהדורת סוף השבוע החל העיתון לגייס עיתונאים, פרשנים וכותבי טורים חדשים.

מסקר החשיפה למדיה, TGI, שפורסם לפני כשבוע עולה בבירור התחזקותו של "ישראל היום" אשר הציג את עיקר הגידול בשיעורי החשיפה היומית. במחצית הראשונה של 2009 שיעור החשיפה הממוצע של "ישראל היום" עמד על 26.9% לעומת 23.2% במחצית השנייה של 2008.

לפני כחצי שנה, עם שיאו של המשבר הכלכלי שפקד את העולם, הבהירו ב"ישראל היום" כי השקעתו של אלדסון בעיתון היומי המחולק חינם נמשכת כמתוכנן וכי אין כל קשר בין מצבה של חברת ההימורים של אדלסון, לאס וגאס סאנדס, לבין ההשקעה והמשך הפעילות של החינמון שבבעלותו.