לאחר רבעון של הפסד: אודיוקודס חזרה להרוויח ברבעון השני

הרווח הנקי - 2 סנט למניה - היה טוב יותר מתחזיות האנליסטים ■ החברה ייצרה תזרים מזומנים של 3.5 מיליון דולר מפעילות שוטפת ■ המנכ"ל מעודד: "נצליח להשיג עוד לקוחות ופרויקטים ולהמשיך בצמיחה בשנים הבאות"

חברת אודיוקודס , המנוהלת על-ידי שבתאי אדלרסברג והמספקת פתרונות להעברת קול ברשת (VoIP), דיווחה היום (ד') לאחר סיום המסחר בוול סטריט על תוצאותיה הרבעוניות בגין הרבעון השני של 2009, מהם עולה כי החברה חזרה לרווחיות על בסיס non-GAAP (ללא הוצאות חד פעמיות).

אודיוקודס הרוויחה 614 אלף דולר, שהם 2 סנט למניה, בעוד שהצפי בשוק היה להפסד של סנט למניה. לצורך ההשוואה, ברבעון הראשון הפסידה החברה 1.6 מיליון דולר, ולפיכך חל שיפור בעסקיה בהתאם להתאוששות בכלכלה העולמית. בשורה העליונה, החברה רשמה הכנסות של 30.4 מיליון דולר, לעומת 29.3 מיליון דולר ברבעון הקודם.

שיפור נוסף נרשם בתזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת: החברה ייצרה תזרים של 3.5 מיליון דולר ברבעון השני לעומת 26 אלף דולר בלבד ברבעון הראשון. בתום הרבעון השני שכבו בקופת המזומנים של אודיוקודס 114.9 מיליון דולר, עלייה של 1.3% לעומת הרבעון הראשון. המלאים של החברה ירדו בתום המחצית הראשונה של השנה ל-19.3 מיליון דולר, לעומת 20.6 מיליון דולר בסוף 2008.

"אנו שמחים לחזור לרווחיות על בסיס non-GAAP ברבעון השני לאחר רבעון אחד של הפסד", אומר המנכ"ל שבתאי אדלרסברג. "ברבעון השני ייצרנו תזרים מזומנים חזק וצמיחה בהכנסות. השיפור הפיננסי הושג הודות לסימני התייצבות ועלייה בביקושים בשווקים בהם אנו פועלים. כמו כן, אנו שולטים בהוצאותינו, אשר ירדו ב-27.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. אנו בטוחים כי נצליח להשיג עוד לקוחות ופרויקטים ולהמשיך בצמיחה בשנים הבאות".