מדברים על אקי וסנדי: הפרסומת למילקי בראש הטבלה

Twited Fly: הפרסומת למילקי, שעדיין לא שודרה, חוללה 52% מהיקף השיחה ברשת

לראשונה במדור זה ניצבת בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת פרסומת שטרם עלתה לאוויר: הפרסומת החדשה למילקי, בכיכובם של סנדי בר ואקי אבני. מדובר בפרסומת הראשונה למותג שמעלה משרד הפרסום שלמור- אבנון-עמיחי. הפרסומת חוללה 52% מהיקף השיחה ברשת.

הפרסומת מחזירה למסך את הזוג הפרוד, סנדי בר ואקי אבני, ועושה קאמבק גם לפרסומות קודמות של המותג מילקי: פרסומת "בית המשפט" המיתולוגית, בה שיחקה סנדי בר אישה שנעצרה בעוון גניבת מילקי (טמיר כהן), ופרסומת מלחמת החרבות, בה שיחקו בר ואבני ביחד. אז הם היו זוג נשוי שנלחם על המילקי במלחמת חרבות (ראובני-פרידן). בפרסומת הנוכחית משחקים השניים זוג שמתגרש ומסכים על חלוקת כל רכושו, למעט החלוקה על ה"מילקי".

עיקר השיחה על הפרסומת נסבה סביב השחקנים המככבים בה: אקי אבני וסנדי בר. 58% מהשיחה דנו באקי וסנדי - כל אחד בפני עצמו. איך הם נראים, למה הם חזרו מחו"ל ומה היו הסיבות שהניעו אותם להשתתף בקמפיין.

21% נוספים מהשיחה דנו באקי וסנדי כזוג. 78% מהדנים בזה הביעו כמיהה לכך שהקאמבק בפרסומת יהפוך גם לקאמבק בחיים האמיתיים. אחרים הביעו כבוד והערכה על יכולתם של השניים להישאר ביחסים טובים גם לאחר גירושים, ואחדים אף הביעו תמיהה על הפרידה "אם הם חברים כל כך טובים".

15% נוספים מהשיחה היו לגבי המותג מילקי, על הפרסומת העתידית, ועל הפרסומות המיתולוגיות שלו. 55% מתוכם טענו כי הרעיון לקמבק את אקי וסנדי פונה למכנה משותף נמוך, 29% הביעו נוסטלגיה כלפי קמפיינים קודמים של המותג, ו-18% הביעו את אהבתם למוצר עצמו.

במקום השני בדירוג, ובפער ניכר מהפרסומת למילקי, ממוקמת הפרסומת החדשה לביסלי עם 19% מהיקף השיחה. אחריה, במקום השלישי, עם 7% מהיקף השיחה, הפרסומת לפוסטינור (גלולת היום שאחרי). על המקום הרביעי מתחרות ראש בראש הפרסומת לאגד ולמזגן טורנדו. *