אל על בשימוע: נגיע ל-12 טיסות יומיות לאילת

לדברי אל-על, בכוונתם להציע לתיירים באירופה טיסה לאילת במחירים סמליים או אפילו ללא כל תוספת תשלום ■ בשעות אלה מביאות החברות ארקיע וישראייר בפני נציגי הגורמים המחליטים את עמדתם בנושא

בשימוע שנערך הבוקר במשרדי רשות התעופה האזרחית בנושא מתן אישור לחברת אל על להפעלת טיסות בקו נתב"ג - אילת, טענו נציגי אל-על כי בכוונתם לתגבר את הקו, אם יקבלו לכך אישור, בשש טיסות יומיות בממוצע, עובדה שתוזיל משמעותית את מחיר הטיסות הן לתיירים מאירופה והן לישראלים ותגביר משמעותית את תנועת התיירים לאילת.

אנשי אל-על מסרו בדיון כי בכוונתם להפעיל בקו מטוס בואינג 757 ובו 180-200 מקומות, ולהגיע בעונת השיא גם ל-12 טיסות יומיות. לדברי אל-על, בכוונתם להציע לתיירים באירופה טיסה לאילת במחירים סמליים או אפילו ללא כל תוספת תשלום.

נציגי אל-על טענו כי מהחישובים שערכו עולה שהסכומים שגובות ישראייר וארקיע עבור קטע הטיסה נתב"ג-אילת מגיע לעד לפי 2 מעלות קטע טיסה זהה בקווים בינלאומיים. בשעות אלה מביאות החברות ארקיע וישראייר בפני נציגי הגורמים המחליטים את עמדתם בנושא.

נציגי חברת ארקיע ביקשו מהגורמים המחליטים לקבל לעיונם את החומר שהעבירה אל על. מנכ"ל ארקיע, גדי טפר אמר בסוף השימוע " אל על חוששת מתחרות מצד ארקיע בקווים הבינלאומיים ולכן היא מבקשת לחסל את מתחרותיה בתעופה הפנים ארצית".