גיא פורה ימונה למנכ"ל משותף ב-Y&R אינטראקטיב

פורה - שהצטרף לפני פחות משנה למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על פעילות האינטראקטיב - ינהל את משרד האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי לצד המנכ"לית הנוכחית, הדר להט-אלטמן

גיא פורה ימונה למנכ"ל Y&R, חברת האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי - כך נודע ל"גלובס".

פורה, שהצטרף לפני פחות משנה למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על פעילות האינטראקטיב, ינהל את משרד האינטראקטיב Y&R לצד המנכ"לית הנוכחית, הדר להט-אלטמן. זאת לאחר שהתנהלו מגעים עם בכירים נוספים בשוק האינטראקטיב, בהם יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל לשעבר.

פורה אישר את הידיעה ומסר כי ייכנס לתפקידו במהלך חודש ספטמבר.

כזכור, פורה היה מועמד לתפקיד זה לפני מספר חודשים, לאחר שחברת האינטראקטיב רד הד, שהיתה בבעלות משותפת לו ולעופר רושה, הפסיקה את פעילותה. במקביל, ערן גפן, המנכ"ל דאז, מכר את מניותיו בחברה ל-Y&R העולמית ועזב את תפקיד המנכ"ל לטובת תפקיד יו"ר החברה.

אולם, בנובמבר 2008, על רקע חשיפת "גלובס" בדבר חובות של מאות אלפי שקלים שרד הד היתה חייבת לאתרי האינטרנט וואלה ו-ynet, בוטל המינוי - ופורה החליט לעבור למשרד הפרסום גיתם. במאי השנה מונתה כאמור להט-אלטמן לתפקיד הנוכחי.

Y&R העולמית היא בעלת השליטה במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. בין לקוחות Y&R אינטראקטיב נמנים אורנג', ישראכרט, שטראוס, ביטוח ישיר ומרבית לקוחות שלמור. על-פי נתוני הפרסום של יפעת בקרת פרסום למחצית הראשונה של 2009, שלמור-אבנון-עמיחי מדורג במקום השלישי (יחד עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי), לאחר שרשם קיטון של 19% בתקציבי הפרסום במחצית הראשונה של השנה לסכום של 143.3 מיליון שקל. בשנתיים האחרונות זכתה החברה ב-9 אריות זהב, במסגרת פסטיבל הפרסום העולמי בקאן.

ערן גפן מסר בתגובה: "זה נכון שהיו שיחות בעבר, והיינו בקשר מתמיד עם פורה. עכשיו הבשילו התנאים לכך. פורה ולהט-אלטמן יהיו מנכ"לים משותפים של חברת האינטראקטיב, ואני אמשיך להיות יו"ר פעיל בחברה. אנחנו רואים באינטראקטיב כמנוע הצמיחה של הקבוצה כולה, ולכן הכפלנו גם את צוות העובדים של החברה במהלך החודש האחרון. אין לי ספק שהחברה בהובלתם של גיא והדר תמשיך להביא הישגים קריאטיביים בולטים, לצד גדילה משמעותית בהיקפי פעילותה".