גזית גלוב מעמידה למכירה את קניון G רוטשילד בראשון-לציון

בנוסף תמכור מחצית ממרכז G כפר-סבא ■ לפי הערכות, שוויו הכולל של מרכז G כפר-סבא הוא 500 מיליון שקל, ושוויו של קניון G רוטשילד נאמד ב-350 מיליון שקל

חברת גזית גלוב ישראל, בניהולו של רונן אשכנזי, ממשיכה לנסות ולממש נכסים. החברה מעמידה למכירה 50% ממרכז G כפר-סבא ואת קניון G רוטשילד בראשון-לציון - כך נודע ל"גלובס". לפי הערכות, שוויו הכולל של מרכז G כפר-סבא הוא 500 מיליון שקל, ואילו שוויו של קניון G רוטשילד נאמד ב-350 מיליון שקל.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב"גלובס" כי החברה מעמידה למכירה 50% ממרכז G בעמק שבעפולה לפי שווי של 280 מיליון שקל. החברה אף מינתה בית השקעות לצורך מכירת הנכסים.

חברת גזית גלוב ישראל נמצאת בשליטת רונן אשכנזי (25%) וגזית גלוב (75%), שבבעלות חיים כצמן ודורי סגל.

מרכז G כפר-סבא, שנפתח רק בחודש מארס האחרון, הוקם בהשקעה של כ-360 מיליון שקל על פני 53 דונם ברחוב ויצמן שבכניסה המזרחית לכפר-סבא.

המרכז מתחלק למתחם קניות פתוח ולמתחם Mall אופנה סגור. מתחם הקניות הפתוח משתרע על פני כ-30 אלף מ"ר, שהושכרו במלואם תמורת דמי שכירות שנעים בין 20 ל-40 דולר למ"ר לחודש. מתחם ה-Mall הסגור משתרע על פני שתי קומות בשטח של כ-18 אלף מ"ר, ודמי השכירות בו נעים בין 40 ל-80 דולר למ"ר. המרכז כולל 1,100 מקומות חניה עיליים וכ-300 מקומות חניה תת-קרקעיים.

לפי הערכות, ההכנסות השנתיות מדמי השכירות במרכז G כפר-סבא הן כ-40 מיליון שקל. במרכז מושכרים שטחים לרשתות כמו זארה, פוקס, קסטרו, אדידס, המשביר לצרכן, H&O, הבורסה לתכשיטים, עדן טבע מרקט ועוד.

קניון G רוטשילד הוא מרכז מסחרי שנמצא ברחוב רוטשילד בראשון-לציון בשטח בנוי כולל של כ-32 אלף מ"ר. במרכז 3 קומות מסחר, 3 קומות משרדים ו-6 מפלסי חניה. את קניון G רוטשילד רכשה גזית גלוב ישראל מידי נשיא התאחדות הקבלנים לשעבר, סם אולפינר, בשנת 2005 תמורת 185 מיליון שקל.

גזית גלוב ישראל מחזיקה ב-20 מרכזים, מתוכם 11 פעילים, 4 בשלבי פיתוח, ו-5 נוספים בשלבי תכנון שייבנו ב-2010.

דובר גזית גלוב ישראל סירב להתייחס לידיעה.