קיץ של פורענות, גירסת אבו דאבי

גם ג'וליאן לסקוט, בלם אברטון ונבחרת אנגליה, מצטרף לרשימת הרכש המפוארת של מנצ'סטר סיטי הקיץ: יגיע עבור 23 מיליון ליש"ט ■ סכום הבזבוזים של המועדון בחלון ההעברות: כ-100 מיליון ליש"ט

אחרי מו"מ ארוך שנמשך יותר מחודש, אישרה מנצ'סטר סיטי כי תשלים היום (ב') את רכישתו של בלם אברטון, ג'וליאן לסקוט. על-פי פרסומים באנגליה, סכום ההעברה ינוע סביב 23 מיליון ליש"ט ויוכל אף להגיע ל-25 מיליון ליש"ט בהתאם לכמות הופעות שיערוך השחקן במועדון החדש. אברטון דחתה שתי הצעות קודמות שהגישה הסיטי עבור הבלם, שנאמדו ב-15 מיליון ליש"ט ו-18 מיליון ליש"ט.

לסקוט בן ה-27, שהופיע 7 פעמים במדי נבחרת אנגליה, מצטרף לשורת שחקנים חדשים שהצטרפו הקיץ לפרוייקט השאפתני של ADUG, גוף ההשקעות של ממשלת אבו דאבי שרכש את הבעלות על הסיטי לפני יותר משנה. למועדון הגיעו גם קרלוס טבז, עמנואל אדאביור, רוקה סנטה קרוז, גולו טורו וגארת' בארי, עבור סכום כולל של כ-100 מיליון ליש"ט.

בכך מגדילה הסיטי את הפער שלה על פני יתר קבוצות הפרמיירליג מבחינת בזבוזים על רכש בחלון ההעברות של הקיץ הנוכחי. הרחק מאחור ניצבות ליברפול (כ-40 מיליון ליש"ט), מנצ'סטר יונייטד (כ-33 מיליון ליש"ט) וטוטנהאם (כ-28 מיליון ליש"ט). גם ביחס לליגות אחרות באירופה, סיטי במקום מכובד מאד: רק ריאל מדריד עקפה אותה הקיץ עם 230 מיליון ליש"ט. במקום השלישי ברצלונה (כ-77 מיליון ליש"ט) ואחר כך אינטר עם סכום דומה.