קרני תכלת עוזבת את נמל ת"א: שכרה מרד בינת 1,000 מ"ר ברמת החי"ל

דמי השכירות הם 70 שקל למ"ר לחודש ברמת מעטפת; בהקמת מתחם התצוגה החדש יושקעו כשלושה מיליון שקל

חברת קרני תכלת-אלקבס, מקבוצת ניסקו חשמל ואלקטרוניקה הציבורית, עוזבת את נמל תל אביב לאחר כעשור ועוברת לרמת החי"ל. החברה שכרה כ-1,000 מ"ר מידי רד בינת נכסים, זרוע הנדל"ן של קבוצת רד בינת, כך נודע ל"גלובס".

כשהגיעה קרני תכלת לנמל תל אביב לפני כעשר שנים, היא הייתה מהראשונות שפעלו במתחם כשהקימה את חלל התצוגה שלה, ויצרה במקום מומנטום למרכז מסחרי. כעת, לאחר שהפכה לעוגן בנמל, עוזבת החברה ונכנסת לנכס ששכרה מידי רד בינת נכסים במגדלי אור. העסקה בוצעה באמצעות מייק מנשרוב ועודד צידון, מפורום נדל"ן ניהול והשקעות.

קרני תכלת-אלקבס, בניהולו של ניסים שוהם, עוסקת במתן פתרונות בתחום התאורה הדקורטיבית והמקצועית לכל המגזרים. היא עוסקת בתחום התאורה זה 40 שנה.

חוזה השכירות מול רד בינת נכסים נחתם לתקופה של שלוש שנים עם אופציה לשלוש שנים נוספות. דמי השכירות הם 70 שקל למ"ר לחודש ברמת מעטפת. בהקמת מתחם התצוגה החדש יושקעו כשלושה מיליון שקל, כשעל עיצובו אחראי משרד האדריכלים סטודיו MU, שנבחר על-ידי חברת FLOS, שהיא אחת מחברות הדגל שאת מוצריה מייבאת קרני תכלת-אלקבס.

קרני תכלת-אלקבס היא הנציגה הבלעדית בארץ של יותר מ-15 חברות תאורה מובילות מהעולם, כמו חברת FLOS מאיטליה, חברת MOOOI מהולנד, חברת TOM DIXON מבריטניה וחברת ANTARES מספרד. בנוסף לשיווק מוצרי התאורה מחו"ל משווקת החברה קווי מוצרים בתחום צרכי התאורה, כמו תאורת פנים וחוץ, תאורת בתים, משרדים ובניינים, גופי תאורה מודרניים וקלאסיים וגופי תאורה מעוצבים ודקורטיביים.

לדברי שוהם, "החברה גדלה. לאור השינויים בשוק והצמיחה ולאור המותגים שאנחנו מייצגים ושצירפנו אלינו, אנחנו מרגישים צורך לשטח גדול יותר. צרכי המותגים שצירפנו הם צרכים של חנות בתוך חנות - כחלק מהחוזה יש להם חלל משלהם שמכיל רהיטים ותאורה. המעבר שלנו לרמת החי"ל מאפשר שידרוג של ה-facilities עם אנציקלופדיה של עולם העיצוב. הפעם נשלב עם המנורות גם את הרהיטים והסכו"ם, כך שהלקוח יראה כיצד תיראה התאורה אצלו בבית ויקבל חוויה תלת-מימדית". *