שכר בסיס: 6 מיליון ליש"ט. זכייה במונדיאל: 5 מיליון ליש"ט. קאפלו מסודר

מאמן אנגליה כבר סידר לעצמו בונוס של מיליון ליש"ט לאחר שהנבחרת הבטיחה את העפלתה למונדיאל 2010 ■ עלותו של קאפלו וארבעת עוזריו האיטלקיים להתאחדות האנגלית עשויה להגיע ליותר מ-40 מיליון ליש"ט

פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה, יכול לחייך. אתמול (ד') נבחרתו העפילה רשמית למונדיאל 2010 לאחר שניצחה את קרואטיה 1-5, ובכך האיטלקי הבטיח לעצמו בונוס של מיליון ליש"ט.

קאפלו הצטרף לנבחרת האנגלית בדצמבר 2007, וחתם על חוזה לשנתיים וחצי (עם אופציה לשנתיים נוספות) עבור 6 מיליון ליש"ט לעונה כשכר בסיס. ההתאחדות האנגלית תמשיך לתגמל אותו בעבור הישגים גם במונדיאל עצמו: העפלה לחצי הגמר, מעמד שאליו הנבחרת האנגלית לא הגיעה מאז 1990, תזכה אותו בבונוס של 2 מיליון ליש"ט; אם יחזיר את הגביע העולמי לאנגליה לראשונה מאז 1966, הוא יקבל בונוס של 5 מיליון ליש"ט; ואילו הפסד במשחק הגמר יאלץ את קאפלו להסתפק בבונוס של 3 מיליון ליש"ט.

קאפלו הוא המאמן היקר בתולדות הנבחרת האנגלית, לפני סוון גוראן אריקסון, שקיבל שכר בסיס של 5.25 מיליון ליש"ט לעונה. המאמן הקודם של הנבחרת, סטיב מקלארן, קיבל רק 2.5 מיליון ליש"ט מדי שנה.

אגב, במידה וקאפלו וארבעת עוזריו האיטלקיים יישארו בנבחרת האנגלית עד 2012, עלותם הכוללת (בשכר בסיס ברוטו, לא כולל בונוסים) תגיע לכ-40 מיליון ליש"ט.