CNN תשדר תוכנית חדשות בינלאומית בשיתוף עם Skype

בתוכנית "לחבר את העולם" תתארח מדי יום דמות בינלאומית שתקיים רב-שיח עם הצופים באמצעות תוכנת החיוג המקוונת

תוכנית האקטואליה האינטראקטיבית של CNN, "לחבר את העולם" (connect the world), תסתייע ביצרנית תוכנת החיוג המקוונת Skype.

שיתוף-הפעולה הוא מיזם חלוצי בין Skype לבין CNN INTERNATIONAL, ובו תוכנית האקטואליה, המשודרת מידי ערב בשעה 23:00 (זמן ישראל), תקיים רב-שיח בין המנחה ופאנל המשתתפים לבין הצופים בבית ליד המחשב - כך הודיעה הבוקר (ב') רשת CNN.

על שיתוף-הפעולה אומרים ברשת CNN: "התוכנית מהווה שילוב חדשני של דיווחים, ראיונות, פרשנים קבועים, פינות ואינטראקציה עם הצופים תוך כדי התוכנית - הכל בהנחייתה של בקי אנדרסון. הפינה 'המחבר היומי' נפרדת מכותרות היום, בה מתארחת דמות בינלאומית מוכרת ומשיבה על שאלות ותגובות של הצופים. הצופים יכולים להצטרף לבקי ול'מחבר' בדיון באתר ודרך Skype".

ניל סטיבנס, מנהל עסקי צרכנות ב-Skype, מסר כי "זוהי הזדמנות מרגשת המאפשרת לנו להגיע לקהל צופים שהוא מאוד רלוונטי ולהגביר בקרבו את המודעות ליתרונות של Skype".

מקס רייבן, סגן הנשיא למכירות פרסום ב-CNN, מסר בהודעת ההשקה כי "התוכנית מהווה פיתרון אסטרטגי שאפתני המייצר מודעות מותג חזקה עבור Skype, סביב חלק עיקרי של מערך הפריים-טיים של CNN. מאפייני המותג של Skype מהווים התאמה מופלאה לאלה שלנו. אנו מצפים לראות את תוצאותיה של שותפות מסחרית זו לאורך כל התפוצה של CNN ברחבי העולם, בפני צופים שיהיו יותר מעורבים".