פטנט נוסף של נטקס אושר בארה"ב - המניה מזנקת בכ-10%

הפטנט עוסק בתחום הפרסונליזציה באינטרנט, תוך התאמת פורמט עמוד אינטרנט לנתוני גולש

נטקס , שמפתחת טכנולוגיות חיפוש ממוקדות באינטרנט, הודיעה היום (ג') כי רשם הפטנטים בארה"ב הודיע לה כי בקשתה משנת 2000 לקבל פטנט העוסק בתחום הפרסונליזציה באינטרנט, תוך התאמת פורמט עמוד אינטרנט לנתוני גולש (Personalized Internet Interaction) אושרה בארה"ב. המניה עולה ב-10% במחזור גבוה מהרגיל - פי 4 מהממוצע.

נטקס הגישה בעבר ארבע בקשות לרישום פטנט לרשם הפטנטים בארה"ב, מתוכן שתי בקשות אושרו ושתיים עדיין נמצאות בהליך בדיקה.

שני הפטנטים שאושרו הינם בתחום הניתוב והחיפוש הישיר באינטרנט - הפטנט העיקרי של החברה, שמאפשר להקליד שם של אתר בתיבת החיפוש או הדפדפן, ולהגיע ישירות לאתר המבוקש. וכן בתחום הפרסונליזציה באינטרנט (הפטנט הנוכחי). שתי הבקשות לקבלת פטנטים אשר נמצאות עדיין בהליך בדיקה, עוסקות בתחום ניהול חיובים במהלך גלישה באינטרנט ובתחום ביצוע פעולות במחשב בשפה חופשית.

החברה מסרה כי בשלב זה, אין באפשרותה להעריך את ההתפתחויות העשויות לנבוע ממהלך כלשהו הקשור בפטנטים בארה"ב, או לאמוד את ההשפעה האפשרית הנובעת מכך על הכנסות החברה ומצב עסקיה.

לאחרונה הודיעה נטקס על השקת שירות בתחום החיפוש, המיועד לשוק האינטרנט והסלולר בארה"ב, העונה לשם Springo, שירות ייחודי לניווט חכם ברשת האינטרנט בארה"ב, הנועד לקצר את דרכם של הגולשים ברשת ולהובילם ישירות לאתרים המובילים והנצפים ביותר בכל תחום.