בזק מכרה מתחם בר"ג לקבוצת משקיעים תמורת 18 מיליון שקל

מדובר בנכס דו-קומתי המשתרע על פני 1.3 דונם וצפוי להתפנות עד שנת 2011

חברת בזק מכרה נכס נוסף במסגרת אסטרטגיית מימוש הנכסים שבבעלותה שעומדים ללא שימוש. ל"גלובס" נודע, כי החברה מכרה נכס ששימש כמרכזייה ברחוב ביאליק ברמת גן, לקבוצת משקיעים בראשות יו"ר ומנכ"ל קבוצת וייס בורובסקי, יעקב בורובסקי, תמורת 18 מיליון שקל.

אין להתבלבל בין יו"ר ומנכ"ל וייס בורובסקי לבין יעקב בורובסקי שכיהן כניצב במשטרת ישראל ושימש יועץ בכיר במשרד מבקר המדינה.

מדובר בנכס דו-קומתי המשתרע על פני 1.3 דונם והוא צפוי להתפנות עד שנת 2011. במקום קיימת תב"ע (תוכנית בניין עיר) המייעדת את הקרקע למבנה ציבורי.

בזק יצאה ב-2008 באסטרטגיה לפיה נכסים שעומדים ללא שימוש או שניתן לפנותם בעלות נמוכה יחסית, יימכרו מתוך כוונה להביא להתייעלות תפעולית של החברה. בזק אף השיקה בשנה שעברה אתר אינטרנט המחולק לקטגוריית נכסים למכירה ולקטגוריית נכסים להשכרה. העמדתו למכירה של הנכס שנמכר כעת ברמת גן לא פורסמה במסגרת האתר.

מימוש זה מגיע כשבוע לאחר שבזק מכרה את המתחם באבו כביר בתל אביב לקרן ריאליטי, קרן השקעות בראשות ד"ר מיכאל (מיקי) ורדי, תמורת 44.5 מיליון שקל.

הנכס בו החזיקה בזק באזור התעשייה ברחובות נמכר במאי תמורת יותר מ-5 מיליון שקל למשקיע פרטי. כניסתה של בזק לעולם הטכנולוגי החדש, המכונה NGN, צפויה להביא את בזק לממש עשרות נכסים נוספים ברחבי הארץ.

קבוצת וייס בורובסקי פועלת באמצעות מספר חברות. בין היתר היא פועלת בייזום ופיתוח מקרקעין והקמה של מבני משרדים. חברת מניב קפיטל עוסקת בהשכרה, ניהול ואחזקה של מגוון נכסים מניבים, וחברת דור טכנולוגיות מידע פועלת בתכנון אינטגרציה וניהול פרויקטים בתחומי התקשורת.

בזק יצאה ב-2008 באסטרטגיה לפיה נכסים שעומדים ללא שימוש או שניתן לפנותם בעלות נמוכה יחסית, יימכרו מתוך כוונה להביא להתייעלות תפעולית של החברה