אפריקה מתכננת לסיים את פרויקט הדגל במוסקבה ביוני 2010

דניה סיבוס נקראה לבצע את עבודות הגמר בפרויקט ותקבל בתמורה כ-11 מיליון דולר

אפריקה ישראל מתכננת לסיים את פרויקט הדגל שלה ברוסיה עד יוני 2010. כך עולה מדיווח ששיגרה היום (ה') דניה סיבוס , החברה הבת של אפריקה ישראל, לבורסה, ובו היא מכנסת אסיפה כללית ב-12 בנובמבר כדי לאשר את התקשרותה של החברה עם חברת הבנייה בלגייט (Bellgate) לצורך ביצוע עבודות הגמר בפרויקט מוסקו סיטי, בו מקימה אפריקה את הקניון הידוע "מול אוף מוסקו".

כזכור, אפריקה תכננה להשיק את הקניון ברבעון השלישי של 2009, אלא שעיכובים בביצוע הבנייה והקושי בהשגת שוכרים תחת תנאי השוק המאתגרים עיכבו את ההשקה ובאחרונה דחתה אפריקה את ההשקה לשנה הבאה. נכון למועד פרסום הדו"חות הכספיים של אפריקה בשלהי אוגוסט, עמד שיעור התפוסה בקניון על כ-30% בלבד.

הפרויקט האמור הוא קניון במרכז מוסקבה שאפריקה בונה על שטח של כ-179 אלף מ"ר. אפריקה מחזיקה ב-75% מהפרויקט ועיריית מוסקבה מחזיקה ביתרת הזכויות. ההסכם במסגרתו דניה סיבוס תבצע את עבודות הגמר בפרויקט נחתם כבר באמצע אוגוסט, ובתמורה לעבודות תקבל דניה סיבוס כ-11 מיליון דולר.

רק שלשום דווח ב"גלובס" כי מנכ"ל דניה סיבוס, אילן בן גיגי, פרש לאחר שנה וחצי בלבד בתפקיד. לדברי מקורבים, בן גיגי פרש על רקע חילוקי דעות ניהוליים. רונן גינזבורג, ששימש סמנכ"ל הנדסה בחברה, יחליף את בן גיגי.