3 הרוגים ו-17 פצועים בתאונת דרכים סמוך למחסום מכבים

התאונה כתוצאה מהתהפכות רכב שהסיע שוהים בלתי חוקיים בכביש 443 ■ מותם של 3 נקבע במקום, 4 נפצעו קשה ■ נבדק חשד כי מדובר ברכב גנוב

שלושה בני אדם נהרגו הערב ו-17 נוספים נפצעו בתאונת דרכים קשה בכביש 443.

סמוך לשעה 19:00 הוזעקו כוחות גדולים של אנשי מד"א, משטרה וצוותי חילוץ לאזור מחסום מכבים, בעקבות דיווח על רכב הסעות ובו שוהים בלתי חוקיים שהתהפך. פרמדיקים העניקו טיפול ראשוני לפצועים, אך מותם של שלושה מהם נקבע במקום. מצבם של ארבעה מוגדר קשה. "רכב פורד שהסיע שב"חים התהפך באמצע הכביש", סיפר מתנדב זק"א, חיים וינגרטן לחדשות 2 באינטרנט. "שלושה מהנוסעים מתו במקום".

צוותי חילוץ הוזעקו למקום על מנת לסייע ללכודים ברכב, כאשר 16 אמבולנסים ומסוק הגיעו לאזור על מנת לפנות את הפצועים לבתי החולים בירושלים.

במשטרה מעריכים כי התאונה אירעה לאחר שנהג הרכב נסע במהירות מופרזת ואיבד שליטה. במקביל נבדק חשד כי המכונית גנובה.

פגע וברח בצפון

לפני יומיים נהרג תושב כרמיאל בן 67 בתאונת "פגע וברח" בגליל המערבי. מכונית שנסעה סמוך לצומת ראמה שבגליל פגעה והרגה את הגבר שצעד על שולי הכביש. נוסעי הרכב נמלטו מהמקום והותירו את הולך הרגל להתבוסס בדמו.

המשטרה הקימה מחסומים באזור והעלתה מסוק לאוויר בניסיון לאתר את שני החשודים שנסעו ברכב. כעבור כשעה הצליחו שוטרי משטרת כרמיאל לעצור את אחד החשודים, תושב הכפר משהד בשנות ה-20 לחייו. הרכב ממנו נמלטו החשודים נתפס ובתוכו תוצרת חקלאית החשודה כגנובה.