קומברס תשלב במכשירי סוני-אריקסון פתרון תא קולי וויזואלי

פתרון התא הקולי הוויזואלי מציע שדרוג משמעותי לחווית התא הקולי: כל ההודעות הקוליות מופיעות בתצוגה הדומה לתיבת הדואר האלקטרוני, וכוללות מידע חשוב - המשתמשים יכולים להאזין להודעות בכל סדר שירצו ולנהל אותן בקלות

חברת קומברס , ספקית התוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים, הודיעה היום (א') על שיתוף פעולה עם יצרנית הסלולר סוני אריקסון, במסגרתה תשלב קומברס במכשירי סוני-אריקסון את פתרון התא הקולי הוויזואלי (Visual Voicemail) שלה.

פתרון התא הקולי הוויזואלי הופך מבוקש, מאחר והוא מציע שדרוג משמעותי לחווית התא הקולי. כל ההודעות הקוליות מופיעות בתצוגה הדומה לתיבת הדואר האלקטרוני, וכוללות מידע חשוב כגון פרטי המתקשר ואורך ההודעה. המשתמשים יכולים להאזין להודעות בכל סדר שירצו ולנהל אותן בקלות ובנוחות.

ג'והן באניון, סמנכ"ל השיווק של קומברס, אמר כי "בשל הפופולריות העולמית של התא הקולי הוויזואלי, ישנה חשיבות להפוך את השירות לזמין במכשירים חדשים. שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם יצרנים מובילים כמו סוני-אריקסון יבטיח כי מכשירים חדשים יציעו פתרון תא קולי ויזואלי אטרקטיבי וידידותי למשתמש לכמה שיותר אנשים".

עוד אמר באניון כי "הצלחת התא הקולי הויזואלי נובעת מהאפשרויות העשירות שהוא מציע. הערך של הפתרון למפעילים מעוגן בנתוני הצלחה גלובליים, המראים כי התא הקולי הויזואלי מגביר את החדירה והשימוש של מנויים בתא הקולי".