שרי אריסון מימשה מניות שיכון ובינוי ב-200 מיליון שקל

(עדכון) המכירה נעשתה במסגרת שיקולי מיסוי הנוגעים למבנה הבינלאומי של הקבוצה ■ ל"גלובס" נודע כי דויטשה בנק הפיץ היום מניות שיכון ובינוי בדיסקאונט של 6%

מניית שיכון ובינוי נפלה היום ב-4% בבורסה בת"א, תוך שהיא ריכזה מחזור מסחר גדול. "גלובס" דיווח הבוקר כי הסיבה לירידה החדה היא הפצה של כ-4% ממניות החברה על ידי בנק ההשקעות דויטשה בנק, בהיקף של כ-100 מיליון שקל.

הערב נודע, כי אריסון השקעות של שרי אריסון, מימשה מניות של שיכון ובינוי בסכום של כ-200 מיליון שקל. המכירה נעשתה במסגרת שיקולי מיסוי הנוגעים למבנה הבינלאומי של הקבוצה. מקבוצת אריסון נמסר כי "אריסון השקעות רואה בשיכון ובינוי נכס אסטרטגי ארוך טווח והיא תמשיך להיות בעלת השליטה בחברה".

מקורות בשוק מסרו ל"גלובס" כי המניות שהופצו ע"י דויטשה בנק הופצו בדיסקאונט של כ-6% על מחיר הסגירה של המניה אתמול בבורסה, כלומר במחיר של כ-6.45 שקל למניה. "בשוק דיברו על ההפצה הזו כך שזה לא היה חדש", אומר לנו גורם בשוק. "לא מתוכננות הפצות נוספות".

בתחילת השבוע דיווחה קבוצת שיכון ובינוי, שבשליטת שרי אריסון, על חתימת החוזה לשיקום אחד הכבישים המרכזיים בגואטמלה בהיקף של 230 מיליון דולר. על החוזה חתמה חברה הבת, שיכון ובינוי ארצות חוץ (SBI), בניהולו של יהודה אלימלך, והוא כולל תכנון, סלילה ותחזוקה של כביש חוצה צפון גואטמלה (Franja Transversal del Norte) באורך של 300 ק"מ.