שחקן העבר אלי אוחנה חוזר לפרסם את מותג השיער הד אנד שולדרס, אחרי 14 שנות הפסקה. לפי ההערכות, מאמן נבחרת הנוער אמור לקבל עבור הקמפיין החדש כ-100 אלף שקל.
כזכור, אוחנה הוביל בשנות ה-90 את הקמפיין של הד אנד שולדרס בהצלחה רבה, עם פרסום שהפך לאורך השנים לאחד מהזכורים ביותר על-ידי הציבור.
הקמפיין החדש, בשלב ראשוני, יתמקד בפרסום בעיתונות הכתובה ובאינטרנט. עדיין לא ברור האם בהמשך יתרחב הקמפיין גם לפרסום בטלוויזיה.
נעמה גלעדי, דוברת החברה, מסרה: "מבדיקה שערכה החברה, נמצא באופן מפתיע כי גם לאחר 14 שנים הפרזנטור האגדי אלי אוחנה המשיך להיות מזוהה עם המותג, ובעידן שבו פרזנטורים מתחלפים חדשות לבקרים - היתה זו הזדמנות מצוינת שנשוב לשתף פעולה דווקא על בסיס זיכרון ההצלחה הקודמת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.