אלי אוחנה חוזר לשמש כפרזנטור של הד אנד שולדרס עבור כ-100 אלף שקל

שחקן העבר, שלפני 14 שנה שימש כפרזנטור של מותג השמפו באחד מהקמפיינים הפרסומיים היותר זכורים, יוביל קמפיין חדש להד אנד שולדרס שיתמקד בעיתונות הכתובה ובאינטרנט

שחקן העבר אלי אוחנה חוזר לפרסם את מותג השיער הד אנד שולדרס, אחרי 14 שנות הפסקה. לפי ההערכות, מאמן נבחרת הנוער אמור לקבל עבור הקמפיין החדש כ-100 אלף שקל.

כזכור, אוחנה הוביל בשנות ה-90 את הקמפיין של הד אנד שולדרס בהצלחה רבה, עם פרסום שהפך לאורך השנים לאחד מהזכורים ביותר על-ידי הציבור.

הקמפיין החדש, בשלב ראשוני, יתמקד בפרסום בעיתונות הכתובה ובאינטרנט. עדיין לא ברור האם בהמשך יתרחב הקמפיין גם לפרסום בטלוויזיה.

נעמה גלעדי, דוברת החברה, מסרה: "מבדיקה שערכה החברה, נמצא באופן מפתיע כי גם לאחר 14 שנים הפרזנטור האגדי אלי אוחנה המשיך להיות מזוהה עם המותג, ובעידן שבו פרזנטורים מתחלפים חדשות לבקרים - היתה זו הזדמנות מצוינת שנשוב לשתף פעולה דווקא על בסיס זיכרון ההצלחה הקודמת".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988