חברת פרטנר מייקרת תעריפים בשיעור ממוצע של 3%. החברה הודיעה היום (ה') כי העלאת המחירים תבוצע בחלק מתוכניותיה, על רקע טענתה כי חלה שחיקת מחירים של 10% בממוצע ב-12 החודשים האחרונים.
החברה הודיעה כי עדכון התעריפים לא יחול על לקוחות חדשים פרטיים שהצטרפו החל מינואר 2009, מנויי פרי-פייד, חיילים, חבילות תוכן וכדומה. המחירים בפרטנר מפ"א לא יעלו.
פרטנר מסרה כי העלאת התעריפים נמוכה גם מעליית האינפלציה מתחילת השנה.
נציין כי על פי עמדת משרד התקשורת, ריווחיות החברות הסלולריות הלכה וגדלה מ-2006 ל-2008 במונחי EBITDA מ-31% ל-35%, ואילו במונחי תשואה על ההון נרשם גידול אדיר מ-24% ל-38%. הסיבה לכך היא ככל הנראה רמת תחרות לא גבוהה שקיימת בין החברות בשוק הפרטי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.