מארי פיזם על רוני רון: "הוא יקבל את מה שמגיע לו"

האם הנאשמת במעורבות ברצח בתה עלתה בפעם השלישית אל דוכן העדים ■ טוענת: "אני לא מחפה על רוני" ■ ביום שלאחר הרצח מארי התעסקה בחיפוש מתכון לעוגה: "העדפתי לדמיין שרוני לא באמת אמר לי שרוז מתה"

מארי פיזם, הנאשמת במעורבות ברצח בתה רוז, חזרה היום (ג') בפעם השלישית אל דוכן העדים בבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה. כמו בפעמיים הקודמות זלגו דמעות מעיניה של מארי במשך רוב העדות, וגם היום היא נאלצה להתמודד עם טענות התביעה על סתירות רבות בין העדויות שמסרה במשטרה לבין העדויות שלה בבית המשפט.

התביעה הטיחה במארי כי גם היום, בזמן שהיא ניצבת על דוכן העדים, היא עדיין מחפה על רוני רון. לטענות אלה השיבה מארי: "אני לא מחפה עליו, אין לי שום דבר להסתיר, והוא יקבל את העונש המגיע לו".

בשלב זה התפרץ השופט טל ושאל את מארי "למה את רוצה להאמין שזו תאונה?", ופיזם השיבה לשופט: "אני לא רוצה לחשוב שמישהו רצה בכוונה להרוג את הבת שלי".

לאחר מכן פנתה מארי לתובעת ואמרה לה: "למה את חושבת שאני רוצה לחפות עליו, אני כבר 14 חודשים בכלא, ומצאו את הבת שלי בתוך תיק בירקון. על מה אני צריכה לחפות עליו?".

ביום שאחרי הרצח: מארי חיפשה מתכון לעוגה

בנוסף, התביעה טענה כי בבוקר לאחר ששמעה על מות בתה, נכנסה מארי לאינטרנט ומצאה מתכון לעוגת שוקולד בדמות ארנבונים. התביעה הביעה פליאה על כך שאם שזה לא מכבר שמעה על מות בתה עסוקה בלחפש מתכון לעוגות באינטרנט.

על טענות אלה השיבה מארי: "אני לא זוכרת מה עשיתי ומה לא עשיתי, יש דברים שרוצים להדחיק, אני לא זוכרת שעשיתי את זה זמן כה קצר לאחר שגיליתי, והעדפתי לדמיין שרוני לא באמת אמר לי שרוז מתה".

"לא ידעתי שרוני מסוגל לעשות דבר כזה"

שאלת יחסיהם של מארי פיזם ורוני רון שוב היתה חלק מהעדות. התביעה הציגה בפני מארי מכתב שכתבה לרוני לאחר שגילתה כי רוז אינה בין החיים. מארי כתבה לרוני כי גילויי האהבה שלו כלפיה חסרים לה, והוא לא אומר לה שהוא אוהב אותה, לא לוקח אותה לחו"ל ולא אומר לה "מילים מתוקות".

כאשר התובעת שאלה איך פיזם לא כתבה מילה במכתב על מות בתה, אמרה מארי: "רציתי שהוא ייקח אותי בזרועותיו, רציתי שינחם אותי, אהבתי אותו".

את עדותה סיכמה הנאשמת ברצח בתה: "ידעתי שרוז מתה, אבל לא ידעתי שהוא מסוגל לבצע דבר כזה - בטח שלא ידעתי שהיא נמצאת בתוך תיק בירקון. רוני לקח לי את רוז, שהיתה הדבר הכי יקר לי".