יוסי מילשטיין חוזר לתמונה: שכר שטח מסחרי בהרצליה פיתוח

דוברו של ארקדי גאידמק לשעבר יפתח במרכז גב ים סניף ראשון בישראל של מותג הלייף-סטייל בורה בורה בחוזה לחמש שנים

יוסי מילשטיין, מי שהיה דוברו של ארקדי גאידמק, משאיר פרק זה מאחוריו ומתפנה לעשות עסקים עם נוחי דנקנר. בשבוע שעבר, בו הורשע גאידמק בפריז בפרשת אנגולה-גייט, שכר מילשטיין מידי חברת גב ים מקבוצת נכסים ובניין IDB, שבשליטת דנקנר, 400 מ"ר בהרצליה פיתוח לפתיחת מרכז לייף-סטייל.

השטח שהושכר נמצא במרכז גב ים שברחוב שנקר בהרצליה פיתוח, בו יפתחו מילשטיין ורעייתו מרינה סניף ראשון בישראל של מותג הלייף-סטייל היוקרתי "בורה בורה". המרכז יכלול day spa שיספק טיפולי יופי ואסתטיקה טבעיים, ובית קפה שייקרא Coffee Shop ויפעל בסגנון בריאותי.

המותג "בורה בורה" פועל בסניפים בפריז, בלונדון, בברצלונה, בניו יורק ובאיים הקריביים. השטח ששכרו מילשטיין ואשתו ממוקם בכיכר המרכזית במרכז גב ים, וזו נמצאת סמוך לבניין מייקרוסופט שבמתחם. הכיכר מעוצבת בסגנון הפנג שוואי, ומשלבת עצי במבוק ופינות ישיבה מעוצבות עם אלמנטים שונים של מים, כמו מפל ובריכת השתקפות.

חוזה השכירות נתחם לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה. דמי השכירות בשטחי המסחר שבמתחם גב ים נעים בין 155 ל-180 שקל למ"ר לחודש.

מרכז גב ים כולל קומפלקס של שישה בניינים בשטח של 115 אלף מ"ר, ומושכרים בהם שטחים לחברות היי-טק ושירותים כמו מיקרוסופט, פייזר, פאראדיים, ארקפה, קיוטו וגו'יה, נייקי וניופאן. בנייני המתחם נמצאים ב-98% תפוסה, ושוויים ההוגן לפי דו"חות החברה הוא 663 מיליון שקל. המתחם מניב הכנסות שנתיות של 52.3 מיליון שקל מדמי שכירות.