ממשיכות הצרות בפורטסמות': הפרמיירליג מאיימת לקזז לקבוצה את תשלומי הטלוויזיה

אחרי שהליגה האנגלית הטילה אמברגו על כל פעילות של פומפי בשוק ההעברות בעקבות חובות למועדונים אחרים, הפרמיירליג עשויה לגבות את החובות באמצעות קיזוז של 3 מיליון ליש"ט מהתשלום המגיע לקבוצה מזכויות שידור

ממשיכה המלחמה בין פורטסמות' לפרמיירליג. כזכור, בשבוע שעבר הטילה הנהלת הפרמיירליג אמברגו בשוק ההעברות על הקבוצה שבה משמש אברם גרנט כמנהל מקצועי, זאת בעקבות חובות בסך 3 מיליון ליש"ט למועדונים אחרים, ביניהם ארסנל, טוטנהאם, פולהאם והקבוצה הצרפתית ראן.

כעת מאיימת הפרמיירליג להפחית את הסכום הנ"ל מהכסף שאמורה לקבל פורטסמות' בעבור זכויות השידור של הפרמיירליג. פורטסמות' אמורה לקבל בסוף החודש תשלום של 12 מיליון ליש"ט בעבור זכויות השידור שלה בליגה האנגלית לעונה הנוכחית, ואם לא תסדיר את החוב עד אז - תקבל רק 9 מיליון ליש"ט.

הסנקציות החריפות האלו של הפרמיירליג מגיעות בעקבות החלטה עקרונית שנלקחה בליגה לנהל מאבק נגד קבוצות שנמצאות בחובות. הבעלים החדש של פומפי, הסעודי עלי אל-פרג', טוען שעניין החוב יוסדר "בקרוב".

פורטסמות' הכניסה 29.6 מיליון אשתקד מזכויות השידור שלה בפרמיירליג. 20 הקבוצות ששיחקו בליגה האנגלית בעונה הקודמת, חלקו יחד הכנסה של 790 מיליון ליש"ט מזכויות שידור.