הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: "להעביר את דביר" של ראובני-פרידן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות באמצעות ראובני-פרידן IPG - "להעביר את דביר" בכיכובו של דביר בנדק - היא הזכורה ביותר השבוע, עם שיעורי זכירה של 19.4%. שיעורים אלה גבוהים בכ-60% מממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד כעת על 11.8%, ופרסומת זו הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה. ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת של מזרחי-טפחות במקום הרביעי, עם שיעורי אהדה של 11.0%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מסבירה כי השילוב של מסר אמוציונלי המדבר על החשש לעבור בנק עם נושא רציונלי כבנקאות, מסביר את ההצלחה המרשימה של הפרסומת ברשימת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת לדואר ישראל באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובם של אלי ומריאנו, היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות, עם שיעורי אהדה של 19.3%. ברשימת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום השביעי.

הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון מדורגת במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה של 15.8%. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת ל-yes היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע האחרון, עם סך ההשקעה כולל של כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה במספרן ביחס לשבוע שעבר: 223 לעומת 201 בשבוע שעבר. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר: 31.1 מיליון דולר לעומת כ-32.5 מיליון בשבוע שעבר.

22