מנוע הצמיחה החדש של תמי 4: קטגוריית הפרימיום

משיקה בר פרימיום שמחירו יהיה יקר בכ-36% ממחירי הברים הנמכרים היום ע"י החברה ■ מנכ"ל תמי 4: "אנחנו גדלים על חשבון כל חברות המים המינרליים"

חודש אחרי השלמת רכישתה על-ידי קבוצת שטראוס, יצרנית מתקני המים תמי 4 מציגה מנוע צמיחה חדש: החברה משיקה בר פרימיום שמחירו בשוק יהיה יקר בכ-36% ממחירי הברים הנמכרים היום על-ידי החברה. מחיר בר הפרימיום יעמוד בשלב ראשון על 4,500 שקל - לעומת 3,300 שקל לבר משפחתי רגיל.

הבר החדש מציע חיסכון באנרגיה לצד שיפור ההרתחה, הקירור ומילוי הבקבוקים.

מנכ"ל תמי 4, דני טרגן, מעריך כי עד סוף 2010 החברה תמכור 20-30 אלף מכשירים חדשים שיניבו הכנסות של 90-135 מיליון שקל - כשליש ממחזור המכירות השנתי הנוכחי של החברה.

כזכור, באוקטובר השלימה שטראוס, באמצעות החברה הבת H2Q תעשיות מים, את רכישת תנה תעשיות, יצרנית תמי 4, תמורת 303 מיליון שקל.

בחודשים הראשונים של השנה נהנתה החברה ממשבר איכות המים שפקד את מי עדן ונביעות, והציגה צמיחה של 20% בכל הפרמטרים. טרגן לא מסתיר כי גם עתה, קהל היעד העיקרי של החברה הוא צרכני המים המינרליים. "אנחנו גדלים על חשבון כל חברות המים המינרליים, הגדולות והקטנות. יש ביקורת רבה על השימוש בבקבוקי פלסטיק, ועבורנו זה כר נוח להתקפה", אומר טרגן.

לדבריו, בתוך 5 שנים בכוונת החברה לרבע את מחזור המכירות שלה בארץ ובעולם ל-1.2 מיליארד שקל.