הברונפמנים רוצים לפתור בהסכמה את פרשת הדחת שלמה זהר

בעלי השליטה בבנק דיסקונט נפגשו עם המפקח על הבנקים ומסרו כי הם התחילו בשיחות עם שלמה זהר על מנת "להביא את הפרשה לסיום באופן מכובד ובהסכמה הדדית" ■ הערכות: לזהר יוצע הסכם פרישה נדיב

בעלי השליטה בבנק דיסקונט , קבוצת ברונפמן שראן, קיימו היום (ג') סבב שיחות בירושלים. את בעלי השליטה ייצגו מתיו ברונפמן, נציג משפחת ברונפמן ואלן פישמן, נציגו של רובין שראן. הפגישה המרכזית היתה עם המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו.

ל"גלובס" נודע כי בעלי השליטה בבנק דיסקונט אמרו לחזקיהו שהם התחילו בשיחות עם שלמה זהר על מנת "להביא את הפרשה לסיום באופן מכובד ובהסכמה הדדית".

לאור ה"מחויבות האסטרטגית שלהם לאחזקה בבנק", בכוונת משפחת ברונפמן "לסגור את הפרשה כמה שיותר מהר", אמר מקורב לבעלי השליטה. ההערכות הן כי יוצע לזהר הסכם פרישה נדיב. יצוין כי מצנח הזהב הנוכחי של זהר הנגזר מהסכם ההעסקה שלו עומד על 7 מיליון שקל.

מתיו ברונפמן מסר בתגובה, כי "באתי לישראל כדי לטפל בנושא ולהביא לכדי פיתרון ראוי לשביעות רצונם של כל הצדדים המעורבים והכל בפתיחות ויישום מלא של כללי ממשל תאגידי תקין. במסגרת זו, קיימתי שורה של פגישות וביניהן פגישות עם המפקח על הבנקים ועם החשב הכללי שוקי אורן ואנשי צוותם. הפגישות היו פרודקטיביות. אני מודה להם מקרב לב על הזמן שהקדישו לנו. אני משוכנע שהנושא יבוא לכדי פיתרון בהקדם".