מסתמן: ישראל תתמודד על אירוח טקס פרסי MTV אירופה

עלותו של אירוע כזה היא עשרות מיליוני דולרים ■ ביוזמה שותפים משרד התיירות, משרד התרבות ומשרד האוצר ■ את MTV מייצגת בישראל חברת ענני תקשורת

האם טקס פרסי MTV אירופה ייערך בשנה הבאה בישראל? יוזמה ממשלתית חדשה החלה בבדיקות לנסות ולהביא לישראל את טקס הפרסים שנערך באחרונה בברלין. מדובר באחד מפרסי הבידור המובילים בעולם, אשר מושך אליו עשרות אלפי צופים ואת בכירי אמני המוזיקה הבינלאומיים.

עלותו של אירוע כזה היא עשרות מיליוני דולרים, סכום אשר לצד חברת ויאקום הבינלאומית, המפעילה את MTV, משקיעה גם המדינה או העיר המארחת.

ל"גלובס" נודע כי ביוזמה שותפים משרד התיירות, משרד התרבות ומשרד האוצר.

לטקס שנערך ב-5 בנובמבר בברלין נשלחו גורמים מטעם משרדי הממשלה לבדוק את היתכנות שידור הטקס בשנה הבאה מישראל. הממשלה ביקשה לבחון מה אופיו של האירוע והאם יש היגיון בהבאתו ארצה. במהלך שהותם במקום, זכו הגורמים השונים גם למצגת מצד אנשי חברת MTV על הפוטנציאל הכלכלי הגלום באירוח טקס כזה.

את חברת MTV מייצגת בישראל חברת ענני תקשורת. חברת התקשורת עצמה אירחה באירוע גורמים ישראלים רשמיים.

לצד העלויות הכבדות שעשוית לפול על המדינה, היא צפויה ליהנות מפרסום רחב וגם מהכנסות לא מעטות ובכללן מפרסום, אירועים נלווים ומתיירות סובבת האירוע.

בישראל החל כעת תהליך תמחור, ועל-פי גורמים המעורבים בבדיקה, ישראל כבר נחשבת כמועמדת רשמית לאירוח. בקרוב צפויות פגישות נוספות סביב הנושא בין משרדי הממשלה השונים.