עו"ד פנחס רובין ישמש כבורר בין יועצי התקשורת מוטי מורל ורונן צור

מורל טוען כי לפי ההסכם עם צור, במקרה שהצדדים יגיעו לחלוקה של הלקוחות באמצעות בורר, ואחד מהם יקבל לקוחות בשיעור הגדול מכפי חלקו בחברה - עליו לשלם לצד השני תשלומי איזון

עו"ד פנחס רובין ישמש כבורר בין שני יועצי התקשורת מוטי מורל ורונן צור, שהיו עד לאחרונה שותפים במשרד מורל-צור - כך סיכמו היום (ב') הצדדים במהלך דיון שהתקיים בפני השופט אילן שילה.

צור הצטרף כשותף (26%) למשרד הייעוץ התקשורתי של מורל ב-2004, שהפך בשנים האחרונות לאחד הגדולים בישראל, כשהוא מתמחה בניהול משברים. אלא שבסוף אוגוסט השנה החליט מורל לנסות למכור את חלקו בחברה ולמעשה לפרק את השותפות.

ביום חמישי הגיש משרד מורל-צור, בשמו של מוטי מורל, בקשה לאכוף על רונן צור את הסכם המייסדים עליו חתמו ב-2007, בדרך של קיום התמחרות, וכן להוציא צו מניעה זמני האוסר על צור להתקשר עם לקוחות המשרד.

מורל טוען כי לפי ההסכם, במקרה שהצדדים יגיעו לחלוקה של הלקוחות באמצעות בורר, ואחד מהם יקבל לקוחות בשיעור הגדול מכפי חלקו בחברה - עליו לשלם לצד השני תשלומי איזון.

לטענת מורל, כמות הלקוחות עימה הצליח צור לקשור קשרים, מתוקף תפקידו כמנהל מחלקת הלקוחות, עולה על חלקו היחסי בחברה, ולכן במצב של פירוד הוא יכול לקחת עימו יותר לקוחות. אלא שלדבריו צור אינו מעוניין בהליך התמחרות, והוא טוען לפרשנות אבסורדית של ההסכם, לפיה צד הלוקח יותר לקוחות מכפי חלקו בחברה אינו חייב בתשלום איזון בגין כך.

בדיון היום סוכם כי עד להכרעת הבורר רובין הצדדים לא יבצעו צעדים חד-צדדיים.