מפעילות הסלולר מתכוננות ל-iPhone: השיקו תוכנות בחנות אפל

פלאפון השיקה היום את יישום הניווט של חברת טלמאפ בחנות היישומים של אפל, ה-App Store ■ לראשונה מפעילה ישראלית משיקה תוכנה ייעודית למכשיר ה-iPhone - בתשלום

הספירה לאחור להשקת ה-iPhone בישראל ממשיכה עם השקת תוכנת ניווט, בפעם הראשונה על-ידי אחת המפעילות בארץ. פלאפון השיקה את יישום הניווט של חברת טלמאפ בחנות היישומים של אפל , ה-app store היום (ב') אחר הצהריים. מדובר בפעם הראשונה שמפעילה ישראלית משיקה תוכנה ייעודית ללקוחותיה למכשיר ה-iPhone בתשלום.

תוכנת ה"פלאפון נוויגייטור" מעוצבת עם תפריטים והתאמות ללקוחות פלאפון, כאשר היא ניתנת להורדה בחינם מחנות היישומים של אפל ל-30 יום, כאשר לאחר מכן, לקוחות החברה שיהיו מעוניינים להמשיך עם השירות, יצטרכו לשלם עליו 20 שקל לחודש. התשלום יתבצע ישירות מחשבון פלאפון.

גם בסלקום מתכוננים ל-iPhone עם שיחרור תוכנת המכ"מ שלהם לחנות של אפל לפני יותר משבוע. התוכנה הניתנת להורדה בחינם מה-App Store מאפשרת חיפוש מבוסס מיקום לאתרי בילוי, מסעדות וכספומטים. החיפוש בתוכנה נעשה על ידי שימוש במיקום הלקוח על בסיס האתר הסלולרי אליו משתייך הלקוח באותה עת. גם פרטנר צפויה להשיק תוכנת ניווט למכשיר בקרוב.

המפעילות הסלולריות בישראל עדיין לא מקדמות את התוכנות שלהן, אבל הן בונות על כך שלקוחותיהם שכבר מחזיקים טלפונים של אפל, יורידו את היישומים ויתחילו להשתמש בהן באופן עצמאי.