יש עוד גז: דלק אנרגיה מסכמת רבעון עם רווח של 30.6 מ' ש'

ברבעון השלישי של שנת 2009 הסתכמו ההכנסות ממכירת גז טבעי בישראל בניכוי תמלוגים בסך של כ-107.1 מיליון שקל לעומת סך של כ-95.4 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד

דלק אנרגיה שבשליטת יצחק תשובה פרסמה הערב (ה') לאחר סיום המסחר בתל אביב את דו"חותיה לרבעון השלישי של השנה ברקע קידוחי "תמר" ו"דלית" וברקע המשך מכירת הגז הטבעי לחברת החשמל..

רווחי החברה ברבעון השלישי לשנת 2009 עלו ב-87% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו לסך של כ-30.6 מיליון שקל לעומת רווח בסך של כ-16.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה והוא הרבעון הרווחי ביותר של החברה בשנים האחרונות.

ברבעון השלישי של שנת 2009 הסתכמו ההכנסות ממכירת גז טבעי בישראל בניכוי תמלוגים בסך של כ-107.1 מיליון שקל לעומת סך של כ-95.4 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד.

עלות הפקת הגז הטבעי בישראל הסתכמה בתקופת הדוח לסך של כ-17.5 מיליון שקל לעומת סך של כ-14.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול נובע מעליית שער החליפין הממוצע בתקופת הדו"ח לעומת שער החליפין הממוצע בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות חיפושי נפט וגז הסתכמו בתקופת הדו"ח לסך של כ-4.7 מיליון שקל, וזאת לעומת הוצאות חיפושי נפט וגז בסך כ-25.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מנכ"ל החברה, גדעון תדמור, מסר עם פרסום הדו"חות כי "התוצאות הכספיות המצוינות של החברה, מוכיחות כי החברה הינה בעלת איתנות וחוסן פיננסי חזקים. חוסן זה הוא שמאפשר את הביטחון הנדרש לפיתוח פרוייקט בסדר הגודל של תמר והמשך האקספלורציה שתאפשר זיהוי של הפוטנציאל הגלום בשטחי הים שלחופי ישראל באגן המזרחי של הים התיכון".