ירידה של 78% ברווח הנקי של דלק ישראל ל-7.25 מ' ש'

הקיטון ברווח הנקי נובע בעיקרו מגידול בהוצאות המימון ברבעון הנוכחי שנבעו בעיקר משיעורי מדד גבוהים ■ מכירות דלק ישראל הסתכמו ברבעון ב-1.18 מיליארד דולר, ירידה של כ-37% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

דלק ישראל , זרוע הניהול של תחנות הדלק ורשת חנויות הנוחות "מנטה" מקבוצת דלק , פרסמה הערב (ג') לאחר נעילת המסחר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה.

מכירות דלק ישראל הסתכמו ברבעון ב-1.18 מיליארד דולר, ירידה של כ-37% לעומת מכירות של 1.87 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות ההנהלה וכלליות הסתכמו ברבעון ב-18.93 מיליון שקל.

בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 7.25 מיליון שקל, ירידה חדה של כ-78% לעומת רווח נקי של 33.33 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח הנקי נובע בעיקרו מגידול בהוצאות המימון ברבעון הנוכחי שנבעו בעיקר משעורי מדד גבוהים.

מנכ"ל דלק ישראל, דוד קמיניץ מסר עם פרסום הדו"חות כי "החברה נמצאת במגמה מתמשכת של פיתוח וצמיחה שהביאו כבר ברבעון הנוכחי לגידול בתוצאות מגזר מתחמי התדלוק והמסחר. החברה תמשיך להשקיע במנועי הצמיחה שלה: רכישת תחנות דלק חדשות, הקמת מתחמי תדלוק והרחבת רשת חנויות הנוחות "מנטה".