מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 אורי לוי פורש מתפקידו

זאת לאחר 5 שנים בתפקיד ■ ביקש להישאר בחטיבת החדשות ולהשתלב בעבודה השוטפת ■ יורם כהן, מנהל החדשות המקומיות, ימלא את מקומו של לוי כמנהל בפועל

אורי לוי פורש מרשות חטיבת החדשות של ערוץ 1 - כך הודיעה רשות השידור. לוי פורש לאחר 5 שנים בתפקיד. הוא ביקש להישאר בחטיבת החדשות ולהשתלב בעבודה השוטפת. יורם כהן, מנהל החדשות המקומיות, ימלא את מקומו כמנהל בפועל.

לוי ביקש לעזוב את התפקיד מסיבות אישיות כבר לפני 3 חודשים. מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, ביקש מלוי להמשיך להישאר בתפקידו 3 חודשים נוספים, וכעת כאמור הוא עוזב את התפקיד.

"אני חש כי תרמתי כמיטב יכולתי לאורך שנים רבות, ומן הראוי הוא לרענן בתפקידים רבי חשיבות אלה", אמר לוי. "פרישתי לפרק זמן מניהול איננה מהווה כל טענה כלפי המנכ"ל או כל מנהל אחר בערוץ, ובוודאי לא כלפי עובדי החטיבה אליהם אני מלא הערכה ותודה. ברצוני להודות למוטי שקלאר ולמנהל הטלוויזיה מושון מצליח על שיתוף-הפעולה ועל הידידות העמוקה לאורך השנים".

במהלך כהונתו הוביל לוי את חטיבת החדשות במהלך ההתנתקות, מלחמת לבנון השנייה, מבצע עופרת יצוקה ובשתי מערכות בחירות. בין היתר עמד לוי במרכז הקמת "מבט" החדש, בהגשתם של מירב מילר וינון מגל.

שקלאר הודה ללוי על תרומתו הרבה "בתקופה מורכבת ורגישה זו, הן באירועים הדרמטיים העוברים על המדינה והן בתקופה זו, בה מתגבשת תכנית הרפורמה ברשות השידור". לדבריו, "לוי הוא עובד יקר וחרוץ, מקצוען בתחום הטלוויזיה. הוא יישאר איתנו ויתרום מניסיונו העשיר והייחודי".

גם הוועד המנהל של הרשות הודה ללוי על "תרומתו ארוכת השנים לערוץ הראשון ולחטיבת החדשות בפרט".