פורום המכירות לישראל יקים אתר אינטרנט בשיתוף "גלובס"

בכנס שנערך בסוף השבוע האחרון בשיתוף "גלובס" התארחו מעל 100 סמנכ"לי מכירות של החברות המובילות במשק

מאיר בראב, יו"ר פורום המכירות לישראל וסמנכ"ל השירות והמכירה של סלקום, אירח מעל 100 סמנכ"לי מכירות של החברות המובילות במשק בכנס סמנכ"לי מכירות ארצי שנערך בשיתוף עם עיתון "גלובס".

בסוף השבוע האחרון התקיים בבית סלקום בנתניה, כנס סמנכ"לי מכירות במסגרת פורום המכירות הארצי. הכנס הינו החמישי במספר מאז הוקם הפורום לפני כשנתיים.

בכנס נכחו מעל 100 סמנכ"לי מכירות מהחברות המובילות במשק ומכל תחומי העיסוק ביניהם: ניר לווינגר סמנכ"ל מכירות החברה למשקאות (קוקה-קולה), דוד מימון ראש חטיבת לקוחות אל על, דניאל ספיר סמנכ"ל מכירות עסקי פלאפון, איתמר הראל סמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטיים בזק, אבי קלפה סמנכ"ל חטיבת לקוחות yes, אורי וטרמן סמנכ"ל לקוחות 012 סמייל, אלון רז סמנכ"ל מכירות ושיווק דפי זהב, קובי גרינבלום סמנכ"ל מכירות טמבור ועוד רבים אחרים.

מאיר בראב, יו"ר פורום המכירות הארצי ומארח הכנס, הציג ורענן את מטרות הפורום ועדכן כי הפורום בחר כשותף אסטרטגי את עיתון "גלובס". מנהלי העיתון בראשות איתן מדמון המנכ"ל ושמוליק קלמי מנהל הפיתוח העסקי החלו ללוות את הפורום ונותנים לו את כל הכלים והעזרה הדרושה בניהול הפורום.

בראב הודיע במהלך הכנס כי במהלך 2010 יוקם אתר אינטרנט של הפורום, בשיתוף "גלובס", אשר יציע כתבות בנושא מכירות מהארץ ומחו"ל, מאמרים של חברים בפורום ושל חברות בפורום, השמת כ"א, בלוגים, מבצעים ותחרויות ותכנים רבים נוספים.