גידול בפופולריות של תוכניות TV באמריקה העלה מספר הגולשים ב-HULU

תנועת הגולשים גדלה בחודש אוקטובר האחרון ב 47%, והגיעה להעברת 856 מיליון קטעי וידיאו


Hulu הוא ספק וידיאו אונליין המגובה על ידי רשתות הטלביזיה NBC, ABC ו FOX , ומאפשר צפייה חופשית בתכניות הטלוויזיה של רשתות אלה. האדאייג' מדווח כי תנועת הגולשים בו צמחה בחודש אוקטובר האחרון ב-47%, והגיעה ל-856 מיליון קטעי וידיאו בחודש אחד.

רק חודש קודם לכן, בוצעה העברה של 583 מיליון קטעי וידיאו, שנצפו על ידי 42.5 מיליון גולשים ייחודיים,אשר ממוצע הצפייה של כל אחד מהם הגיע ל123 דקות, בהשוואה ל 92 דקות בחודש ספטמבר.

הסיבה לעליה הדרמטית היא בהעמדת הסדרות LOST, ו "עקרות בית נואשות" של רשת ABC לרשות הגולשים, כמובן ללא כל תשלום. החוזקה של HULU נובעת מסדרות פופולאריות ועכשוויות, ולא מהמספר הגבוה של סדרות ישנות המצויות בספריה שלו והעומדות לרשות הגולשים.

פרשנות העורך:

הביטוי: "התוכן הוא המלך" מוכיח עצמו מידי פעם מחדש לא רק ברשתות האמריקניות אלא גם בערוצים המסחריים והאחרים בישראל. הציבור מצביע בשלט, ובמקרה של HULU בעכבר. ניתן לראות את עוצמתו של \HULU כנגזרת מרמת הפופולאריות של תכניות הטלביזיה המיוצרות על ידי רשתות הטלביזיה. קונספט HULU מייצג מגמה חדשה וברורה, אשר רק תלך ותגבר, כל עוד ימצאו בו הגולשים, תכנים העונים על הביקושים שלהם.