אודיוקודס בשוק הטלפונים החכמים: משיקה פתרונות בתחום

משפחת פתרונות ה-VMAS מיועדת לטלפונים ניידים וטלפונים חכמים, והיא זמינה כבר ל-iPhone וטלפונים אחרים ■ סמנכ"ל שיווק וניהול מוצר באודיוקודס: "אנו מאמינים ש-VoIP ל-mobile יהפוך לדומיננטי בשנים הקרובות"

שוק ה-VoIP לטלפונים הניידים צפוי להיות שוק חם, שיגיע ל-32.2 מיליארד דולר בשנת 2013. אודיוקודס רוצה להיות חלק מהשוק הזה, והיום היא משיקה משפחת פתרונות חדשה, VMAS. הפתרונות מיועדים לטלפונים ניידים וטלפונים חכמים (smartphones). החברה מציינת שפתרון ה-VMAS זמין עבור טלפונים חכמים ובהם בין היתר iPhone ודגמים של נוקיה וסמסונג. אודיוקודס, בניהולו של שבתאי אדלסברג, מספקת פתרונות להעברת קול על גבי הרשת (VoIP).

"אנו מאמינים ש-VoIP ל-mobile יהפוך לדומיננטי בשנים הקרובות, עם הגידול במספר הטלפונים החכמים, הגברת יכולות העיבוד וזמינות המידע", אומר ליאור אלדמע, סמנכ"ל שיווק וניהול מוצר באודיוקודס. הוא הוסיף שספקיות שירות מחפשות שירותי ערך מוסף חדשים על מנת להגדיל את ההכנסות שלהן, ומאפשרות למנויים שלהן לבצע שיחות בעלות נמוכה ובאיכות קול משופרת בהרבה.

אודיוקודס מצרפת להודעה נתונים ממחקר של חברת המחקר In-Stat, שמעריכים כאמור שהשוק יגיע ל-32.2 מיליארד דולר בשנים הקרובות, ושמספר המנויים העולמי יצמח ל-278 מיליון.

אודיוקודס נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 98 מיליון דולר. ברבעון השלישי של השנה אודיוקודס רשמה הכנסות של 32.1 מיליון דולר ורווח נקי של 1.6 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP.