אייסר תשיק ראשונה נטבוק עם מערכת ההפעלה כרום

הנטבוק של אייסר צפוי לצאת לשוק באמצע 2010 ■ אייסר היא הראשונה להודיע על הכוונה להשיק מחשב שיגיע מפס הייצור עם מערכת ההפעלה של גוגל ■ חברת דל עדיין לא התחייבה להשקה של נטבוק מבוסס כרום

באייסר רוצים לרכב על גל הפופולריות התקשורתית שמערכת ההפעלה של גוגל לנטבוקים - הכרום, נהנית ממנה בתקופה האחרונה. ג'י. טי וואנג, יו"ר אייסר אמר השבוע בראיון לאתר Digitimes, שהוא בטוח שהחברה שלו תהיה הראשונה להוציא נטבוק עם הכרום.

הנטבוק של אייסר צפוי לצאת לשוק באמצע 2010, על-פי מקורות לא רשמיים שנכתבו באותו ראיון. אייסר היא הראשונה להודיע על הכוונה להשיק מחשב שיגיע מפס הייצור עם מערכת ההפעלה של גוגל. מדובר בבשורה מעניינת לגרסת כרום העתידית, מכיוון שהצלחתה תלויה בכוונותיהם של יצרניות המחשבים להשיק מחשבים עם כרום, אחרת גורלה צפוי להיות דומה ללינוקס שלא הצליחה לזכות לפופולריות רבה.

בשונה מאייסר, חברת דל עדיין לא התחייבה להשקה של נטבוק מבוסס כרום, אולם היא החלה להציע ללקוחות שלה לפני מספר ימים גרסה ניסיונית להורדה של מערכת ההפעלה של גוגל, לדגם ה-Mini V10 שלה. מלבד דל , בעתיד צפויות HP , אסוס, לנובו וטושיבה, לצאת עם הכרזה רשמית, לאחר שכבר הודיעו שהם עובדים עם גוגל על הטמעת כרום במחשבים שלהם.