פיג'ו - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

פיג'ו מובילה השבוע בקמפיין הגדול הראשון שלה ב-2009 ■ משרדי האינטראקטיב ממשיכים לנגוס בתקציבי האוף-ליין

במסגרת האבולוציה של משרדי האינטראקטיב, והשאלה הקבועה - האם יתכנסו ויתמקמו בסוף התהליך כמחלקות האינטרנט של משרדי הפרסום המסורתיים - צצים להם סימנים מפתיעים של תפנית בעלילה. מסתבר כי חלק ממשרדי האינטראקטיב חוטאים בפרסום אוף-ליין. האם זו מגמה שעתידה להתעצם או מוטציה חד-פעמית? זמנים יגידו.

השבוע התבשרנו, כי TBWA דיגיטל זכו לפני מספר ימים בתקציב של מיסטר זול: אוף-ליין ואון-ליין. החתום על שורות אלה אף קיבל לביתו פלאייר אופ-ליין לחלוטין, נייר אמיתי, מאת מיסטר זול המפרסמת את מבצעיה. החתימה על הפלאייר היתה של משרד הדיגיטל, TBWA.

עוד התבשרנו השבוע כי ארק אינטראקטיב, משרד אונליין מכובד בימים שכתיקונם, מתחיל, שומו שמיים, לפרסם גם בערוץ 2 ובערוץ 24 את לקוחתו PHILIPS.

הצצה מהירה במערכת בקרת פרסום מלמדת אותנו כי ישנם עוד כמה אינטראקטיבים ש"חוטאים" באופליין: אידיאולוג'יק הגדולה מפרסמת את JDATE בפנאי פלוס, JWT דיגיטל מפרסם את GO MILION ב"גלובס", ו"לעומק התודעה", שהחלו כמשרד אינטראקטיב המתמחה בנישת הצעירים, כבר מזמן מפרסמים במחוזות הטלוויזיה ושילוט החוצות.

נציין למען ההגינות כי רוב המחזורים של המוזכרים בכתבה עדיין מבוססים על אינטרנט, אולם הזליגה אל עולם האוף-ליין מסקרנת, ואנחנו בהחלט נמשיך לעקוב.

ובחזרה לענייני הסיכום השבועי. פיג'ו שוברת השבוע שתיקה פרסומית, ומפרסמת לראשונה ב-2009 את דגם ה-308 באמצעות ברוקנר-נטע-יער, שזוכים בכבוד להיות מפרסמי המותג המוביל השבוע. בזק זרעה את רוח ה-NGN, ובזק בינלאומי מקווה לקצור את הסופה עם PRIVATE SERVICE, מוקד ללקוחות האינטרנט האולטרה-מהיר.

ישראכרט בולטת עם קמפיינים של הטבות למופעי חנוכה, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. פלאפון ממשיכה לשדרג לקוחות, ואילו קבוצת מגדל מחליטה לפשט את העתיד בכיכובו של אריק זאבי ובאמצעות יהושע TBWA ולהציע מגוון של כלים באתר האינטרנט שלה להבנה טובה יותר של החיסכון הפנסיוני.

המותגים המושקעים

1. פיג'ו - 1,523,944 שקל - באמצעות ברוקנר-נטע-יער

2. בזק בינלאומי - 1,475,873 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. ישראכרט - 1,304,210 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי Y&R

4. פלאפון - 1,237,710 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. קבוצת מגדל - 1,165,936 שקל - באמצעות יהושע TBWA

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 27/11 - 03/12.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.