חברת סלקום החלה בפיתוח תוכנית ריאליטי חדשה. ל"גלובס" נודע כי חודשים ספורים בלבד לאחר סיום הסדרה "מגודלים", החלו זרוע התוכן של החברה, לוגיה, וחברת ההפקה אבוט-רייף-המאירי ("הישרדות", "היפה והחנון") לפתח סדרת ריאליטי אינטרנטית שתעלה בשנת 2010 ותימשך כ-3 שבועות.
עלות הפקת "מגודלים", שהחלה להימכר בעולם תחת השם "UMAN", היתה כ-3 מיליון שקלים, ועל-פי ההערכה גם ההשקעה בתוכנית החדשה אמורה להיות בסדר-גודל זה.
הדורש יכולות פיזיות, כושר מחשבה, יכולות חברתיות והומור. לצורך המשחק יוקם אולפן מיוחד, שם יבצעו משתתפים חיים את המשימות השונות, עם הנחיות אינטראקטיביות של הצופים והגולשים. בימים אלה החלב סלקום בתהליך הליהוק.
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", פורמט התוכנית "מגודלים" נמכר באחרונה לחברת Buongiorno, שתפיק גירסה ספרדית ביולי הקרוב. בימים אלה מתקיימים מגעים מול מדינות נוספות למכירת הפורמט.
במהלך התוכנית היו כ-6.5 מיליון אינטראקציות בין הגולשים ל"מגודלים" באולפן, 750 אלף צופים ייחודיים גלשו בתוכנית, ואלה הסתכמו לכ-1.5 מיליון צפיות.
בסלקום סירבו להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.