טי.ג'י.אי השקעות נדל"ן תובעת 1.6 מיליון שקל מעו"ד משה זינגל

טוענת כי במהלך ייצוגו את לקוחתה לשעבר איילה אברהם בסכסוך המשפטי בין הצדדים, שעניינו עסקאות מקרקעין שביצעה אברהם באמצעות התובעת, פגעו הנתבעים בתובעת וגרמו לה נזק ניכר

עוה"ד משה זינגל מתל-אביב, מנהל העיזבון של מוני פנאן, ואייל בר-לב מרמת-גן נתבעים לשלם 1.6 מיליון שקל לחברת טי.ג'י.אי השקעות נדל"ן.

בכתב התביעה, שהוגש לבית משפט השלום בתל-אביב באמצעות עו"ד יהודה לוי, טוענת התובעת כי במהלך ייצוגם של הנתבעים את לקוחתה לשעבר בשם איילה אברהם בסכסוך המשפטי בין הצדדים, שעניינו עסקאות מקרקעין שביצעה איילה אברהם באמצעות התובעת, פגעו הנתבעים וגרמו נזק ניכר לתובעת שהתבטא בפגיעה קשה בפעילות הנדל"ן שלה בארץ ובירידה ברווחיה, בכך שחצו את הגבול הדק בין ייצוג משפטי לשמו לבין הפיכת תהליך המשפטי קרדום לחפור בו.

הכל, לטענת התובעת, לצורך גביית שכר-טרחה מופרז, כשעל מזבח האינטרס האישי של הנתבעים הוקרבה התובעת.

בשל כך, טוענת התובעת, עומדת לה עילות תביעה ויריבות ישירים כנגד הנתבעים, אשר לטענתה לא בחלו בשום אמצעי להפיץ את שמה לרעה בתקשורת, במשטרה ובבתי המשפט, תוך העלמת עובדות מהותיות ממרשם (איילה אברהם) אשר היו מייתרים את הצורך בניהול התדיינויות משפטיות ואחרות, והכל כאמור רק על מנת ליצור תיק משפטי יש מאין לצורך הצדקת גביית שכר-טרחה.

התובעת מציינת כי היא מבססת את תביעתה בין היתר על תלונה שהוגשה על-ידי איילה אברהם בעצמה כנגד עו"ד זינגל ולשכת עורכי הדין.

הנתבעים טרם הגישו כתב הגנה.

עו"ד זינגל מסר בתגובה: "לפני כ-4 שנים הגשתי תביעה נגד חברת TGI ויוסי טוביהו בשמה של אלמנה בשם איילה אברהם, שגם לה מכרו כביכול נדל"ן בישראל ובקנדה. בתביעה כנגד טוביהו טיפלו בשלב מסוים משרד עו"ד רם כספי, ובסופו של דבר החליפם עו"ד יורם מושקט. תוך זמן קצר מהגשת התביעה פנה אליי עו"ד מושקט, ולאחר משא-ומתן הבין הנ"ל כי תביעתנו מבוססת על אדנים מוצקים ביותר, ולכן מיהר מיוזמתו להחזיר למרשתי את הכספים והצ'קים ששולמו, והסכים ללא כל תנאי לבטל את החוזים באנגלית ובעברית עליהם הוחתמה אברהם.

"בד-בבד הגישו טוביהו ו-TGI תביעה כנגדי על הוצאת שם רע, דבר שטוביהו עושה כבשגרה על מנת לאיים על עורך הדין שכנגד, להפחידו ולנסות להניאו מלטפל בתיק, בדיוק כמו במקרה זה. שתי התביעות של טוביהו הובסו בצורה קשה כלפיו, הוא נאלץ להחזיר כספים ולבטל עסקאות דמיוניות, וכן נמחקה תביעתו להוצאת שם רע כנגד הח"מ, כפי שיקרה גם בתביעה החדשה חסרת היסד שהגיש על מנת להפחידני.

"התביעה שהגשנו הפעם דומה לתביעה הקודמת בה זכינו, והיא 'ספינת דגל' ראשונה של עשרות לקוחות של טוביהו וחברתו, אשר לטענתם רומו על-ידי TGI, והם דורשים את החזר כספם וביטול ההסכמים - הכל כפי שמפורט בהרחבה בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי, ולאחריה תוגשנה תביעות רבות נוספות".