הראל במו"מ לרכישת 49% מ-G כפ"ס לפי שווי של 500 מ' ש'

לפי הערכות, שוויו של מרכז G כפר-סבא צפוי לעלות בהמשך ■ המו"מ מול הראל על מרכז G כפר-סבא בא בהמשך לעסקה גדולה אחרת שביצעה גזית גלוב באחזקות מרכזי הקניות שלה בסוף השבוע האחרון

חברת גזית גלוב ישראל, שבניהולו של רונן אשכנזי, מנהלת משא ומתן למכירת 49% ממרכז הקניות G כפר סבא לחברת הראל ביטוח. בין הצדדים עדיין לא התקבלה הסכמה בנוגע לסכום העסקה ולדרך ביצועה. שוויו של מרכז G כפר סבא עומד כיום על 500 מיליון שקל אך לפי הערכות, הוא צפוי לעלות בהמשך.

כפי שנחשף ב"גלובס", גזית גלוב ישראל העמידה את מרכז G למכירה באוגוסט האחרון, בתיווך טהורי בית השקעות. גזית גלוב ישראל נמצאת בשליטת המנכ"ל אשכנזי (25%) וגזית גלוב (75%), שבבעלות חיים כצמן ודורי סגל.

המו"מ מול הראל על מרכז G כפר סבא בא בהמשך לעסקה גדולה אחרת שביצעה גזית גלוב באחזקות מרכזי הקניות שלה בסוף השבוע האחרון. גזית גלוב חתמה על עסקה למכירת 49% מקניון G רוטשילד, G בעמק שבעפולה ו-G יוקנעם לקרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1 תמורת 315 מיליון שקל.

מרכז G כפר סבא, שנפתח רק בחודש מארס האחרון, הוקם בהשקעה של כ-360 מיליון שקל על פני 53 דונם ברחוב ויצמן שבכניסה המזרחית לכפר סבא. המרכז מתחלק למתחם קניות פתוח ולמתחם אופנה סגור. מתחם הקניות הפתוח משתרע על פני כ-30 אלף מ"ר, שהושכרו במלואם תמורת דמי שכירות שנעים בין 20 ל-40 דולר למ"ר לחודש. המתחם הסגור משתרע על פני שתי קומות בשטח של כ-18 אלף מ"ר ודמי השכירות בו נעים בין 40 ל-80 דולר למ"ר. המרכז כולל 1,100 מקומות חנייה עיליים וכ-300 מקומות חנייה תת-קרקעיים.

על פי הערכות, ההכנסות השנתיות מדמי השכירות במרכז עומדות על כ-40 מיליון שקל. במרכז מושכרים שטחים לרשתות כמו זארה, פוקס, קסטרו, אדידס, המשביר לצרכן, H&O, הבורסה לתכשיטים, עדן טבע מרקט ועוד.

דובר גזית גלוב ישראל סירב להתייחס לידיעה.