רשות השידור תפתח מכרז חדש למונדיאל - 400 אלף שקל למשחק

בניגוד למכרז הקודם שאליו לא הוגשו הצעות, הפעם לא קבעה רשות השידור כי הגוף שייגש למכרז חייב לרכוש את כל 18 המשחקים שהיא מציעה, ואלה יחולקו ל-3 חבילות שונות

רשות השידור מפרסמת מכרז נוסף למכירת משחקי מונדיאל 2010, זאת לאחר שלמכרז הראשון שהסתיים לפני כשבועיים לא הוגשו הצעות.

בניגוד למכרז הקודם, הפעם לא קבעה רשות השידור כי הגוף שייגש למכרז חייב לרכוש את כל 18 המשחקים שהרשות מציעה, אלא יוכל להסתפק בחבילה של 8 משחקים בלבד. אופציה נוספת שמוצעת היא חבילה של 15 משחקים, ואפשרות שלישית ואחרונה היא רכישת 18 משחקים.

כדי להפוך את החבילה לאטרקטיבית יותר, הוספו עוד שני משחקי בחירה משלב הבתים לפריים-טיים (21:30), ובסך-הכל 7 משחקים בפריים-טיים משלב הבתים, לעומת 5 משחקים במכרז הקודם.

החבילות תומחרו על-ידי הרשות באופן הבא: גוף שייקח חבילה של 8 משחקים ישלם עבור כל משחק סכום של 400 אלף שקל לפחות (סך-הכל 3.2 מיליון שקל); גוף שייקח 15 משחקים, ישלם על משחקים 1-10 סכום של 400 אלף שקל למשחק, ועל 5 הנותרים 250 אלף שקל למשחק (סך-הכל 5.25 מיליון שקל); גוף שייקח את כל 18 המשחקים ישלם על 3 המשחקים האחרונים מחיר של 150 אלף שקל למשחק (בסך-הכל 5.7 מיליון שקל).

מחיר הסף לחבילה הכוללת במכרז הקודם עמדה עמד על 5.5 מיליון שקל. הרשות מציעה גם הפעם את המשחקים רק לערוצים פתוחים, לבד מזכויות ה-HD שיימכרו בנפרד.

מהרשות נמסר כי בכוונתה לבחור גוף משדר אחד, אשר ישדר את המשחקים בנוסף לרשות השידור. עם זאת, אם יבקשו רשת וקשת לרכוש יחד את המשחקים - יהיה הדבר אפשרי מתוך התייחסות לערוץ 2 כגוף משדר אחד.

הזוכה במכרז יוכל לשדר את המשחקים בשידור חי גם באתר האינטרנט של גוף המדיה.