מפעילות הסלולר יוצאות בהטבות לרוכשי ה-iPhone הראשונים

לקראת ההשקה ביום רביעי בחצות, פלאפון ופרטנר יתנו ערכות מולטימדיה הכוללת גם רמקולים, ואילו iDigital תעניק שובר בסך 500 שקל לרכישת אביזרים למכשיר וכן הנחה של 2,500 שקל לרכישת מחשב מק

מפעילות הסלולר מתכוננות להשקת ה-iPhone: ביום רביעי בחצות פלאפון וסלקום יפתחו דוכני מכירה מיוחדים ויציעו לעם ישראל לקנות את ה-iPhone ראשונים. בשביל לגרום ללקוחות שלהם להגיע לחנויות, מתכננות המפעילות פעילויות שונות, כמו הפנינג של פלאפון בקניון איילון ברמת-גן ועמדת מכירה של סלקום בדיזינגוף סנטר בתל-אביב.

הלקוחות הראשונים שיגיעו לדוכן פלאפון ברביעי בלילה, יקבלו במתנה ערכת רמקולים ניידים ותחנת עגינה למכשיר ה-iPhone מתוצרת פיליפס. כמו כן, אותם צרכנים וגם לקוחות שיקנו את ה-iPhone בימים הראשונים שישווק בארץ, יקבלו אפשרות לרכוש אביזרים למכשיר ב-250 שקל בחנויות iDigital - נציגת אפל בישראל.

בנוסף, ב-iDigital יאפשרו ללקוחות פלאפון ליהנות מהנחה בסך 2,500 שקל לרכישת מחשב מק.

ההטבה הכספית הגדולה לרכישת מחשבים מבית אפל אמורה לגרום לצרכנים שהתרגלו למערכת ההפעלה של ה-iPhone לעבור גם למחשבים עם מערכת ההפעלה של אפל.

באופן כללי בעולם יש עלייה במכירות מחשבי מק במדינות בהם נמכר ה-iPhone, ו-iDigital תנסה לגרום לאותו גידול צרכני גם בישראל, בזכות ה-iPhone.

בפלאפון גם יחלקו כרטיסים לסרטים לקומפלקס הקולנוע yes פלאנט לרביעי בלילה, כך שהלקוחות יוכלו להעביר את הזמן בצורה נינוחה יותר, עד להתחלת מכירתו של המכשיר.

בעוד שחברת סלקום לא הסכימה עדיין לחשוף את תנאי ההטבה שיגרמו ללקוחותיה להגיע למרכז המכירה שלה, iDigital תציע בחנויות שלה בדיזנגוף סנטר ובקניון רמת-אביב בתל-אביב הטבה של 500 שקל לרכישת אביזרים ל-iPhone.

נציין כי דגמי ה-iPhone שיימכרו ב-iDigital יגיעו רק עם חיבור לרשת פלאפון, בעקבות הסכם בין שתי החברות.

חברת פרטנר, שלא מקיימת אירועי "לילה לבן", תספק ערכת מולטימדיה הכוללת רמקולים, שעון מעורר ואפשרת לטעון את ה-iPhone, ללקוחותיה שנרשמו בחודשים באתר שלה לרכישת ה-iPhone.

מה מציעות המפעילות ללקוחות הראשונים?

- פלאפון:
* ערכת רמקולים ניידים ותחנת עגינה
* ביום ד' בערב: כרטיסים לסרטים ב-yes פלאנט

- פרטנר:
* ערכת מולטימדיה, הכוללת רמקולים, שעון מעורר ומטען ל-iPhone

- סלקום:
לא מסרה פרטים

- iDigital (נציגת אפל):
* הטבה של 500 שקל לרכישת אביזרים בחנויות החברה
* הנחה של 2,500 שקל ברכישת מחשב מק